۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۲۱
کد خبر: 85462790
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

فرماندار شهریار: شوراها حافظ آرا و اعتماد مردم باشند

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۲۱
کد خبر: 85462790
فرماندار شهریار: شوراها حافظ آرا و اعتماد مردم باشند

شهریار - ایرنا - فرماندار شهرستان شهریار بر امانتداری و جلب اعتماد مردم توسط اعضای شوراهای اسلامی تاکید کرد وگفت: از ویژگی ممتاز و بی بدیل نظام مقدس جمهوری اسلامی جهت پیشبرد اهداف و تحقق برنامه های کشور، واگذاری مسئولیت ها به مردم و مشارکت آنان در اداره امور کشور است.

به گزارش ایرنا، علیرضا فاتحی نژاد شامگاه سه شنبه در مراسم گرامیداشت روز ملی شوراها گفت: یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی، مردم سالاری و تاکید بر حضور و مشارکت مردم در امور کشور است.

وی با اشاره به مردمی بودن اصل شورا اظهار داشت: وجود تعامل و همدلی میان اعضای شوراها به همراه دانش، تخصص و اعتقاد به خردجمعی مطئنا در پیشبرد وظایف شوراها تاثیرگذار است.

این مسئول با تاکید بر گره گشایی از کار مردم اضافه کرد: گره گشایی از کار مردم باید در اولویت اقدامات شوراها باشند ، یکی از آفت های مسئولیت خودپسندی، ترجیح منافع شخصی و قومی است که باید اعضاهای شوراها از آن پرهیز کنند.

فاتحی‌نژاد یادآور شد:دانش، تخصص، دلسوزی، اراده انجام کار تیمی و استفاده از خرد جمعی نیز یاری دهنده افراد شورا برای انجام رسالت و وظیفه سنگین نمایندگی مردم است و در سایه این خصوصیت‌ها، شهر به آبادانی و پیشرفت می‌رسد و آینده روشنی برای آن رقم می‌خورد.

فرماندار شهرستان شهریار با تاکید بر نقش شوراها در تحقق شعار سال تصریح کرد: اعضای شوراها با توجه به اینکه معتمد و از میان مردم هستند لازم است با برنامه‌ریزی در خصوص مشارکت مردم در راستای انجام خدمات اجتماعی، رفاهی و عمرانی، در جهت تحقق شعار سال تلاش نمایند.

در مراسم گرامیداشت روز ملی شوراها فرماندار شهرستان شهریار مورد تقدیر قرار گرفت، نائب رئیس کمیسیون حقوقی شورای عالی استان و رئیس شورای اسلامی شهرستان شهریار از زحمات فرماندار شهرستان شهریار به دلیل پیشبرد اهداف شورای شهرستان و اهتمام ویژه در رسیدگی به مصوبات تطبیق با اهدای لوح سپاس، تقدیر کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha