۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۵۶
کد خبرنگار: 750
کد خبر: 85462786
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

شاهرودی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۵۶
کد خبر: 85462786
شاهرودی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد ریال صدقه پرداخت کردند

شاهرود - ایرنا - رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شاهرود گفت: مردم این شهرستان ۲۰ میلیارد و ۳۷۹ میلیون ریال صدقه طی سال ۱۴۰۲ پرداخت کردند.

محمدمهدی اصغری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پرداخت این میزان صدقه نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن(۱۴۰۱) حدود ۲۷ درصد افزایش داشت.

وی با اشاره به اینکه مبلغ ۱۶ میلیارد و ۶۷ میلیون ریال صدقه در سال ۱۴۰۱ جمع‌آوری شده بود، ابراز کرد: صدقه‌های جمع‌آوری شده برای خانواده‌های زیر پوشش در زمینه‌های درمان، معیشت، جهیزیه، خرید لوازم منزل، کمک هزینه تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان، ساخت و تعمیر مسکن و کمک‌های موردی هزینه می‌شود.

اصغری با بیان اینکه شهروندان می‌توانند جدا از واریز نقدی در صندوق‌ها از طریق کد «QR» صدقات خود را پرداخت کنند، ادامه داد: شماره گیری کد دستوری: ۰۲۳۲#*۸۸۷۷* ، واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۲۳۶۸۸۶ و یا تارنمای اینترنتی از روش‌های دیگر پرداخت صدقه است.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) شاهرود افزود: پرداخت از این طریق صرفه‌جویی در زمان و نیروی انسانی، تسریع در امر کمک‌رسانی به خانواده‌های نیازمند، امکان پرداخت صدقه در هر زمان و مکان و همچنین جلوگیری از استهلاک پول ملی را به همراه دارد.

به گزارش ایرنا، ۲ هزار و ۵۷۰ خانوار با جمعیت چهار هزار و ۳۷۱ نفری هم‌اکنون زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شاهرود قرار دارند که از این تعداد ۲ هزار و ۲۳ خانوار کمک معیشت بگیر و ۵۴۷ خانوار تک و چند خدمتی هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha