استاد جامعه‌شناسی دانشگاه یزد به عنوان استاد برگزیده کشور انتخاب شد

یزد - ایرنا - دکتر سیدعلیرضا افشانی عضو هیات علمی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه یزد به عنوان استاد نمونه کشور انتخاب و در سی و یکمین آیین تجلیل از اعضای هیات علمی نمونه کشوری مورد تجلیل قرار گرفت.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، دکتر سیدعلیرضا افشانی استاد تمام جامعه شناسی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه یزد و عضو هیات علمی این دانشگاه ، از چهره های فعال فعال اجتماعی این دانشگاه است که همواره حضور و همکاری مستمری با مجامع علمی، نهادهای اجرایی و رسانه‌ها دارد.

دگتر افشانی پیش از این عنوان های برگزیده دیگری را در کارنامه علمی و اجرایی خود دارد که انتخاب به عنوان پژوهشگر برگزیده کشور در سال ۱۳۹۹، پژوهشگر برتر استان یزد در سال های ۱۳۹۵ و ۱۴۰۰، پژهشگر برتر دانشگاه یزد در سال ۱۳۹۸، پژوهشگر برتر استان یزد در حوزه فرهنگ و هنر در سال ۱۴۰۱ و استاد نمونه دانشگاه یزد در سال های ۱۳۹۳ و ۱۳۹۸ از جمله این افتخارات است.

تألیف و ترجمه ۱۱ عنوان کتاب، چاپ ۲۲۰ مقاله علمی در مجلات معتبر داخلی و خارجی، اجرای بیش از ۶۰ طرح پژوهشی ملی و استانی و ارائه بیش از ۴۰ مقاله در کنفرانس‌های داخلی و خارجی از دیگر فعالیت های این استاد دانشگاه یزد است.

سی و یکمین آیین تجلیل از اعضای هیات علمی نمونه کشوری با قدردانی از ۶۵ استاد نمونه دانشگاه‌های سراسر کشور روز گذشته با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha