۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۸:۰۸
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85462673
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار سقز: ارتقای سطح معیشت و افزایش اشتغال دغدغه جدی است

سنندج- ایرنا- فرماندار ویژه شهرستان سقز گفت: ارتقای سطح معیشت و افزایش اشتغال دغدغه جدی مردم و مسئولان است که مدیران برای دستیابی به این مهم همه تلاش خود را باید بکار گیرند.

به گزارش ایرنا، جعفر توان روز چهارشنبه در مراسم تجلیل از کارگران نمونه در سقز با اشاره به نامگذاری ۱۴ سال اخیر توسط رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: رهبری همواره دغدغه اقتصادی و ارتقای سطح معیشت کارگران را داشته اند که در این راستا در شهرستان سقز هم از هیچ کوششی برای رفع مشکلات کارگران دریغ نخواهد شد.

وی افزود: بهره گیری از تمام ظرفیت‌های پیشران توسعه اقتصادی از جمله معادن، کشاورزی، صنایع تولیدی، راه اندازی شهرک صنعتی شماره ۲ و تکمیل زیرساخت‌های ناحیه صنعتی برای ارتقا سرمایه گذاری و اشتغال که برآیند آن افزایش سطح رفاه و معیشت است به جد پیگیری خواهد شد.

فرماندار ویژه شهرستان سقز با اشاره به نقش مسکن در رفاه مردم به ویژه قشر کارگران، بیان کرد: ۹۵ درصد سهمیه ابلاغی شهرستان در مسکن مهر کیان و الحاق ۱۱۲ هکتاری تحقق یافته است.

توان یادآور شد: دغدغه تبدیل وضعیت کارگران تابع فرآیندهای قانونی کشوری است و جزو اختیارات شهرستان نیست.

وی تلاش کارگران در عرصه های مختلف را ستود و بر برگزاری مجدانه دوره های ایمنی و بهداشت کار، افزایش ایمنی در محیط کار و تکریم کارگران و پیگیری مطالبات توسط تشکل ها و شوراهای کارگری، تاکید کرد.

حاج ماموستا محمود ابن الخیاط امام جمعه سقز، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بهزاد شهابی نماینده کارگران هم در این آیین با به بیان مطالبی در ارتباط با جایگاه کار و کارگر در اسلام، اهمیت کسب روزی حلال، وضعیت بازرسی ها و تبدیل وضعیت نیروها پرداختند.

اجرای موسیقی توسط گروه ئارون و تجلیل از کارگران برتر ادارات و شرکت‌ها از دیگر برنامه های این مراسم بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha