فیلم | زنگ «سپاس معلم» در مدارس کنگاور به صدا درآمد

کنگاور - ایرنا - زنگ «سپاس معلم» با شعار «ما همه مدیون توایم» روز چهارشنبه با حضور امام جمعه و جمعی از مسوولان در مدارس شهرستان کنگاور به صدا در آمد.

به گزارش ایرنا، امام جمعه کنگاور در آیین نواختن زنگ سپاس معلم در آموزشگاه دخترانه فاطمیه این شهرستان ضمن تبریک هفته گرامیداشت معلم افزود: از تلاش‌ها و زحمات تمام معلمان در نقاط مختلف شهرستان و در مدارس قدردانی دارم.

آیت‌الله «سید رضا حسینی» اظهار کرد: برخلاف همه حرف‌هایی که معاندان و دشمنان نظام مطرح می‌کنند، مسیر انقلاب در حال طی شدن است و ان‌شاءالله قله‌های افتخار را در همه ابعاد علمی، فرهنگی و سیاسی طی خواهیم کرد.

وی افزود: شاهد خواهیم بود که گذشته افتخارآمیز مردم، دانش‌آموزان و معلمان به آینده ای منور ختم خواهد شد و ایران موجب افتخار همه ما خواهد بود.


مدیر آموزش و پرورش کنگاور نیز در این مراسم ضمن تبریک روز معلم و گرامیداشت شهادت استاد شهید مطهری، با تاکید بر این که معلمی یک کار سخت و پر اهمیت است، افزود: معلمان اصلی‌ترین ارکان تعلیم و تربیت هستند.

«علی اشرف‌حسینی‌مهر» تصریح کرد: بزرگداشت مقام معلم، تکریم از تمام راهبران و بزرگمردان و زنان نستوه است که تار و پود وجودشان از خدمت آگاهانه و روشنایی بخش سرشار است.

او اضافه کرد: امروز بیشتر از قبل رسالت معلمان و سیاست‌گذاران امور فرهنگی و آموزش بیش از پیش در هویت بخشی، همبستگی ملی و ترویج مشارکت عمومی برای ساختن ایرانی قوی و مقتدر احساس می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه های هفته معلم در شهرستان کنگاور اشاره کرد و افزود: برنامه های هفته معلم با نواختن زنگ سپاس آغاز شد و اعزام معلمان برای دیدار با مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، تقدیر از معلمان و مدیران نمونه شهرستانی و راه یافته به مرحله استانی، دیدار با امام جمعه، تجلیل از خانواده معظم شهدا، پیاده روی خانوادگی از میدان شهید عراقی کنگاور تا یادمان شهدای گمنام در ایام هفته بزرگداشت مقام معلم، از برنامه‌های پیش بینی شده است.

حسینی‌مهر اضافه کرد: حضور مدیران در مدارس و قدردانی از معلمان در ایام بزرگداشت مقام معلم، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی، برگزاری مراسم متمرکز مقام معلم در روز شانزدهم اردیبهشت در سالن علامه طباطبایی با حضور مسوولان و صدور تقدیرنامه برای تمام همکاران فرهنگی شهرستان با امضای مدیرکل آموزش و پرورش استان از جمله مراسم ها و برنامه های آموزش و پرورش شهرستان در هفته گرامیداشت مقام معلم خواهد بود.

کنگاور در ۹۰ کیلومتری شرق استان کرمانشاه با بیش از ۸۵ هزار نفر جمعیت در مقاطع مختلف تحصیلی حدود ۱۳ هزار و ۱۰۰ دانش آموز دارد که در ۱۴۵ باب مدرسه شهری و روستایی مشغول تحصیل هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha