۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۱:۳۹
کد خبر: 85462539
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نوشته‌های شهید مطهری متناسب با زمان و نیاز مخاطب بود

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۱:۳۹
کد خبر: 85462539
نوشته‌های شهید مطهری متناسب با زمان و نیاز مخاطب بود

لارستان- ایرنا- مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس گفت: جامعیت علمی شهید مطهری باعث شده بود سخنان و نوشته‌هایشان به اقتضای زمان و متناسب با نیاز مخاطب باشد.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام و المسلمین محمود محمودی زاده روز سه شنبه در نشستی به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته بزرگداشت معلم در محل دفتر امام جمعه لارستان افزود: شهید مطهری بصیرت و شناخت عمیقی نسبت به مسائل داشت برای مثال در موضوع دشمن شناسی از همان ۵۰ سال پیش درباره رژیم صهیونیستی و لزوم مقابله با آن سخنان عمیقی داشتند؛ به طوری که گویا امروز و پس از حوادث اخیر در غزه این سخنان ایراد شده است.

وی اضافه کرد: ویژگی دیگر ایمان خالصانه شهید مطهری است؛ وقتی کارها صرفا با خدامحوری و خداباوری انجام شود، برکت پیدا می‌کند و اثرات و برکات نوشته های این شهید بزرگوار، حاصل همین ویژگی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس عنوان کرد: خون شهید اثرگذاری ماندگاری دارد. همانطور که پس از ۴۵ سال، همچنان یاد و نام شهید مطهری زنده است و با عنوان هفته معلم گرامی داشته می شود.

نوشته‌های شهید مطهری متناسب با زمان و نیاز مخاطب بود

حجت‌الاسلام محمودی زاده در بخش دیگری از سخنانش به شهید مدافع حرم سردار شهید زادی اشاره کرد و گفت: شهید زاهدی از جمله کسانی بود که به تعبیر رهبری سال‌ها به دنبال شهادت بود و باید ببینید که شهادت ایشان در روز ۱۳ فروردین سال جاری چه تاثیر عمیقی گذاشت.

وی اضافه کرد: در تحلیل‌های دشمن صهیونیستی این موضوع نمایان بود که ایران قدرت نظامی و تجهیزات پیشرفته دارد اما اراده و جرات استفاده از آن را ندارد و خون شهید زاهدی بهانه ای شد که ایران عملیات وعده صادق را اجرا کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره این عملیات ادامه داد: اینکه میزان خسارت به رژیم صهیونیستی چقدر بوده، جزو مسائل فرعی است و اصل موضوع این بود که کسی فکر نمی‌کرد ایران به یک کشورِ دارای کلاهک‌های هسته ای حمله کند.

محمودی زاده اضافه کرد: برکت خون شهید زاهدی و همرزمانش باعث شد این عملیات انجام شود و تبعات و پیامدهای آن در آینده بیشتر روشن خواهد شد و این مزد شهادت آنهاست.

نوشته‌های شهید مطهری متناسب با زمان و نیاز مخاطب بود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس یادآور شد: آخرین جمله شهید زاهدی، ۲۴ ساعت قبل از شهادتش در جلسه تجلیل از زیاد النخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در پاسخ به مطرح شدن دریافت هدیه به پاس زحماتش این بود که مزد من رفتن نزد سردار سلیمانی است و به خوبی مزدش را هم گرفت.

شهرستان لارستان به مرکزیت شهر لار در فاصله ۳۴۰ کیلومتری شیراز در جنوب استان فارس قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha