۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۰:۴۹
کد خبر: 85462489
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار مرکزی: معلمان راهبران آینده‌سازی کشور هستند

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۰:۴۹
کد خبر: 85462489
استاندار مرکزی: معلمان راهبران آینده‌سازی کشور هستند

اراک- ایرنا - استاندار مرکزی گفت: معلمان راهبران آینده سازی کشور هستند و افتخارات، اقتدار و امنیت امروز ایران اسلامی مرهون نظام تعلیم و تربیت و تلاش معلمان به عنوان افسران عرصه پیشرفت و توسعه جامعه است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «فرزاد مخلص الائمه» شامگاه سه‌شنبه در آیین تجلیل از معلمان شاغل و بازنشسته استان مرکزی، در اراک افزود: معلمان نقش بی‌بدیلی برای پیشرفت جامعه دارند.

وی ادامه داد: اتفاقات خوب و بی نظیر کشور در هفته‌های اخیر و حمله پهبادی به پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی به عنوان شر مطلق توسط دانش آموختگانی رقم خورد که تحت تعلیم و تربیت معلمان قرار داشتند.

استاندار مرکزی اظهار کرد: این رویداد پاسخ به تهدیدات مدیران ارشد نظامی و امنیتی آمریکا بود که ایران را برای مذاکره تحت فشار گذاشته بودند.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش پس از پیروزی انقلاب اسلامی اتفاقات بزرگی را در کشور رقم زده است، گفت: باید از تجربیات مدیران و معلمان بازنشسته در راستای ارتقای سطح تعلیم و تربیت استفاده شود.

استاندار مرکزی با اشاره به مناسبت های هفته جاری افزود: این هفته و مناسبتهای آن فرصتی برای تجلیل از افسران تعلیم و تربیت، مدافعان و کارفرمایان و کارگران است.

مخلص الائمه ادامه داد: ۱۷ هزار معلم در ۲ هزار و ۲۰۰ مدرسه استان مرکزی شاغل هستند.

به گزارش ایرنا، در این مراسم از ۲۶۵ بازنشسته سال تحصیلی جاری ، ۱۰ معلم نمونه استانی و منطقه ای اراک و مدیران مدیران اسبق اداره ناحیه ۲ اراک تقدیر به عمل آمد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha