۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۲۸
کد خبر: 85462401
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

۱۴۰ هزار خدمت توسط جوانان هلال احمر استان مرکزی ارائه شد

اراک - ایرنا - معاون دانشجویی و جوانان جمعیت هلال احمر کشور گفت: ۱۴۰ هزار خدمت توسط جوانان هلال احمر استان مرکزی در نوروز امسال به مسافران ارائه شد.

به گزارش ایرنا، سید علی منیری عصر سه شنبه در آیین اختتامیه بیست و چهارمین مرحله طرح ملی خدمات بشر دوستانه نوروز ۱۴۰۳ جمعیت هلال احمر استان مرکزی، افزود: جوانان جمعیت هلال احمر استان مرکزی با ارائه خدمت در ۱۸ پست ثابت و سیار، ۴۰ هزار خدمت انجام شده در سال ۱۴۰۲ را به ۱۴۰ هزار خدمت رساندند.

وی با بیان اینکه با تلاش جوانان جمعیت هلال احمر در سه سال اخیر، ۲ هزار درصد بر بودجه سازمان هلال احمر افزوده شد، بیان کرد: با برنامه‌ریزی روسای شعب و کارشناسان هلال احمر، سال ۱۴۰۳ را با برگزاری مسابقات و کارهای فرهنگی به صورت متفاوت و درخشان به پایان می‌رسانیم.

معاون دانشجویی و جوانان جمعیت هلال احمر کشور با تاکید بر اینکه شما جوانان ظرفیت بالایی برای فعالیت های متعدد دارید، ادامه داد: این انتخاب شما است که این ظرفیت را در چه مسیری به کار بگیرید و قطعا بهترین آن قرار گرفتن در مسیر سازندگی، آباد کردن و پیشرفت زندگی خود و کشورتان است.

وی تصریح کرد: شما جوانان آینده سازان کشور و به عبارتی مایه افتخار و مباهات ملت هستید و همه ما امیدواریم که در سالهای آتی با همت و تلاش شما کشور مسیر رشد و پیشرفت را با سرعت بیشتری طی کند.

منیری گفت: پرچم خدمت رسانی در سایه اعتلای شخصیت جوانان و سازمان جوانان در قالب اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در جمعیت هلال احمر بالا است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی نیز در این آیین گفت: جوانان داوطلب هلال احمر ثابت کردند شایسته و لایق نظام جمهوری اسلامی هستند.

علیرضا شهرجردی اظهار کرد: جوانان داوطلب هلال احمر استان مرکزی در نظرسنجی امسال بالاترین رتبه را در کشور به خود اختصاص دادند.

وی خاطر نشان کرد: در طرح نوروزی ۱۴۰۳، روزانه ۳۰۰ داوطلب جوان استان مرکزی به صورت سیار در سطح ۱۲ شهرستان استان حضور فعال داشتند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی ادامه داد: اجرای پویش بهرفت و حامیان و هواداران، ایجاد فضای دوستدار کودک، برپایی خیمه نماز و غرفه‌های فرهنگی، غرفه‌های طرح یاس، پایش و کنترل فشار خون، پویش سبز و بسته غذایی (افطاری) از جمله خدمات ارائه شده توسط جوانان جمعیت هلال احمر استان مرکزی در تعطیلات نوروز بود که در کاهش تصادفات و افزایش نشاط اجتماعی نقش موثری داشت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha