پیام تبریک رئیس سازمان برنامه و بودجه به مناسبت روز کار و کارگر و روز معلم

تهران- ایرنا- معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، به مناسبت روز جهانی کار و کارگر و روز معلم پیامی صادر و تاکید کرد: کارگر، نیروی توانمند و یکی از عوامل اصلی و محرکه چرخه اقتصاد است.

به گزارش ایرنا از سازمان برنامه و بودجه، «داود منظور»، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، به مناسبت روز جهانی کار و کارگر پیامی صادر کرد.

متن پیام رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به شرح زیر است:

کارگر، نیروی توانمند و یکی از عوامل اصلی و محرکه چرخه اقتصاد است که در شرایط جنگ اقتصادی دشمنان علیه ملت ایران نقش بسزایی در تحقق پیشرفت و آبادانی میهن دارد و کارگران زحمت‌کش و مخلص و انقلابی کشورمان با همت و تلاش بی‌شائبه خود در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی با دستان خستگی‌ناپذیر خود همواره اثرگذار و نقش‌آفرین بوده‌اند.

بی‌تردید، پیشرفت و سازندگی ایران اسلامی مدیون همت و تلاش خالصانه کارگران شریف و خدومی است که با اهتمام و مجاهدت‌های نستوه خود موجبات رونق و بالندگی کشور بوده‌اند.

اینجانب با تکیه بر شعار سال مبنی بر "جهش تولید با مشارکت مردم" ضمن تکریم و قدردانی از زحمات و خدمات ارزشمند تلاشگران عرصه کار و تولید، فرارسیدن روز جهانی کار و کارگر را تبریک و تهنیت می‌گویم و از درگاه خداوند سبحان، سلامتی و سربلندی بیش از پیش همه مجاهدان جبهه کار و تلاش را مسئلت می‌نمایم.

روز معلم، یادآور شکوه دانش و دانایی است

منظور، همچنین به مناسبت روز معلم در پیامی این روز را به معلمان تبریک گفت. متن رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به شرح زیر است:

روز معلم، یادآور شکوه دانش و دانایی و تجلی حضور ارزشمند انسان‌های خردمند و مربیان دلسوز و با بصیرت در عرصه شکوفایی آموزش و پرورش فرزندانمان است.

تعلیم و تربیت یکی از شاخص‌های برجسته دین مبین اسلام برگرفته از کلام نورانی قرآن کریم و بیان با کرامت بزرگان دین است تا بدان پایه که امیرمؤمنان حضرت علی (ع) به احترام معلم از جای برمی‌خیزد.

بی‌تردید، تعالی و بالندگی فرزندانمان، مرهون رسالت خطیر هدایت، تفکر و اندیشه‌ورزی معلمان بافضیلت و اندیشمند است.

اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز شهادت عالم متفکر و برجسته استاد شهید مرتضی مطهری، روز معلم را تبریک و تهنیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال، سرافرازی و توفیق روزافزون همه طلایه‌داران عرصه تعلیم و تربیت را مسئلت می‌نمایم.

روز ملی خلیج‌فارس، روز گرامیداشت تمدن ملی ایرانیان است

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، به مناسبت روز ملی خلیج‌فارس پیامی به شرح زیر صادر کرد:

دهم اردیبهشت‌ماه، روز ملی خلیج‌فارس، روز گرامیداشت تمدن ملی ایرانیان است که با وحدت و انسجام و از خود گذشتگی در طول تاریخ، تمامی دسیسه‌ها و پلیدی‌های دشمنان این خاک پرگهر را درهم شکسته و برای استقلال میهن، همواره تا پای جان ایستاده‌اند.

این روز افتخارآفرین، سند هویت و تمامیت ارضی ایران، نماد غیرت و اقتدار ملی و مظهر صلح و دوستی است که در راستای صیانت و حفاظت از این کهن میراث گران‌بها، دلیران و دلاوران ایران، در برابر استعمار و استکبار، سلحشورانه ایستادند و نام سترگ خلیج همیشه فارس را در تاریخ به ثبت رساندند.

اینجانب با یاد و خاطره تمامی شهدا و مجاهدانی که جان خود را در راه عزت و آزادگی ایران‌زمین نثار نموده‌اند، این روز مبارک را محضر ملت عزیز ایران اسلامی، تبریک می‌گویم و از درگاه خداوند متعال، اقتدار، سرافرازی و سربلندی روزافزون ایران اسلامی را مسئلت می‌نمایم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار اقتصاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha