۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۵۵
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85462229
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

استاندار همدان: مراکز تولیدی به نیروهای متخصص نیاز دارند

همدان-ایرنا- استاندار همدان، کارگران را مایه‌ مباهات و افتخار جامعه دانست و گفت: اکنون مراکز تولیدی و کارخانجات نیازمند کارگران و نیروهای متخصص است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا قاسمی‌فرزاد روز سه شنبه در نشست با تشکل‌ها و فعالان عرصه‌ کارگری استان اظهار کرد: کارگر و کارفرما دو بال سخت‌کوش تولید و هر دو حائز اهمیت هستند تا تولید محقق شود.

وی ادامه داد: انقلاب‌اسلامی، انقلاب مستضعفان و کوخ نشینان بود و برهمین اساس از بدو پیروزی انقلاب‌اسلامی، رویکرد احقاق حقوق کارگران در دستور کار قرار گرفت.

استاندار همدان: مراکز تولیدی به نیروهای متخصص نیاز دارند

استاندار همدان، کارگران و کارفرمایان را ۲ بال سخت‌کوش تولید برشمرد و گفت: اگر سرمایه‌گذاران بدون زمینه کار و فعالیت کارگری و اگر کارگران بدون کارفرما شوند، تولید محقق نمی‌شود.

قاسمی فرزاد افزود: سیاه‌نمایی و تخریب روانی ملت فهیم ایران از اهداف اصلی دشمنان است و از همین رو تبیین اقدامات و دستاوردهای نظام مقدس‌جمهوری‌اسلامی باید در دستور کار قرار گیرد.

وی ادامه داد: عرصه‌ جهانی به دلیل زیاده‌خواهی مستکبران با چالش روبه‌رو شده و این موضوع فقط در ایران‌اسلامی نیست.

استاندار همدان اظهار کرد: جهش‌ها و حرکات بزرگی در طول تشکیل نظام مقدس‌جمهوری‌اسلامی علیرغم چالش‌ها و تحریم‌های ظالمانه شکل گرفته است.

قاسمی‌فرزاد گفت: حضرت امام‌خمینی(ره) و مقام‌معظم‌رهبری(مدظله‌العالی) تلاش کردند کشور را از آسیب‌ها و مشکلات دور نگاه دارند.

۱۴۴ هزار و ۱۴۳ کارگر در بخش کشاورزی، ۱۶۱ هزار و ۵۵۰ کارگر در بخش صنعت و ۲۳۸ هزار و ۲۴۴ نیروی کار در بخش خدمات استان همدان مشغول به کار هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha