۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۰۳
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85462182
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چهار هزار میلیارد ریال یارانه کالا در استان بوشهر پرداخت شد

بوشهر-ایرنا- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: از ابتدای طرح کالابرگ یارانه‌ای تاکنون چهار هزار میلیارد ریال اعتبار مازاد یارانه در این استان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، " مصدق کشاورزی " روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تاکنون ۳۱۰ هزار خانوار از این طرح برخوردار و کالاهای اساسی را از فروشگاه‌های مجری طرح کالابرگ الکترونیکی دریافت کردند که بخش قابل توجهی از آنان جامعه کارگری بودند.

وی با اشاره به ضرورت توجه به مسکن کارگران افزود: بر اساس طرح تامین مسکن، صندوق کارآفرینی امید در قالب تفاهم با کارفرمایان تا یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال وام قرض‌الحسنه در اختیار کارگران فاقد مسکن قرار می‌دهد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر تصریح کرد: کارگران نقش مهمی در جامعه به ویژه در عرصه به حرکت در آمدن چرخه اقتصاد دارند.

کشاورزی گفت: در دولت سیزدهم تحولات مهم و قابل توجهی در عرصه مجموعه کارگری شده و یکی از مولفه‌های آن توجه به منزلت و حل مشکلات جامعه کارگری است.

وی یادآور شد: از سال ۱۴۰۱ تعداد تشکل‌های کارگری استان بوشهر با افزایش ۳۵ درصدی از ۱۶۸ به ۲۶۸ تشکل افزایش یافته که مهم ترین رویکرد آن رسیدگی به مشکلات و مطالبات جامعه کارگری است.

در این آیین به مناسبت روز جهانی کار و کارگر کارگران منطقه ویژه اقتصادی بوشهر تجلیل شدند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha