اختصاص ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار به آبرسانی دیلم

بوشهر_ ایرنا_ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از اختصاص ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح خط انتقال مجتمع آبرسانی دیلم خبر داد.

ابوالحسن عالی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: خط انتقال مجتمع آبرسانی دیلم به طول ۹.۷ کیلومتر و با هفتصد میلیارد ریال اعتبار در دست احداث است.

وی بیان کرد: از مجموع عملیات طرح یاد شده ۷.۷ کیلومتر آن با لوله ۴۰۰ ملیمتر چدن داکتیل و ۲ کیلومتر آن با لوله ۴۰۰ فولادی اجرا خواهد شد.

عالی ادامه داد: طرح خط انتقال مجتمع آبرسانی دیلم با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و در قالب پروژه جهاد آبرسانی در دست احداث است و براساس برنامه باید تا تیرماه امسال به بهره برداری برسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر یادآور شد: در اجرا پروژه یاد شده تاکنون 400 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و روند اجرا آن با سرعت قابل قبولی در حال اجرا است.

وی اظهار کرد: اتمام این طرح در ارتقا سطح کمی و کیفی آب شرب روستاهای شهر دیلم نقشی قابل توجه ایفا می کند و قادر است ظرفیت انتقال آب به این شهرستان را به ۲ برابر مقدار کنونی افزایش دهد لذا بر همین اساس تلاش می شود در موعد مقرر به بهره برداری برسد.

عالی عنوان کرد: امید است با نقش آفرینی و مسئولیت پذیری بیشتر مشترکان دیلمی شاهد تقویت پایداری آب شرب در این مناطق باشیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha