استاندار مرکزی: توجه به بهره‌وری رسالت اصلی جامعه کارگری است

اراک - ایرنا - استاندار مرکزی گفت: توجه به بهره‌وری رسالت اصلی جامعه کارگری و کارفرمایی است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

به گزارش ایرنا، فرزاد مخلص‌الائمه ‌عصر سه‌شنبه در جریان بازید از سه واحد صنعتی و تولید چرم مصنوعی یاران، شرکت تعاونی پیشروسازان (اگرو ماشین) و روشاک‌بافت شهرک صنعتی ایبک‌آباد اراک در جمع خبرنگاران، افزود: تولید مبتنی بر کار شکل می‌گیرد و کار و کارگر جزولایفک بخش تولید است.

وی، با تبریک هفته کار و کارگر، اظهار کرد: جامعه کارگری استان مرکزی همسو با سیاست‌های کلی کشور و مدیریت استان، پابه‌پای برنامه‌های تولید و اشتغال و برنامه‌های شعار و فرمان سال حرکت می‌کند.

استاندار مرکزی ادامه داد: این استان در ۲ سال گذشته در راستای رشد تولید، راه‌اندازی واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل توفیقات خوبی به دست آورد.

مخلص‌الائمه تصریح کرد: پایه‌های جهش تولید از سال گذشته در استان مرکزی بنا شده و امسال باید با کمک جامعه کارگری و کارفرمایی توفیقات این بخش افزون‌تر شود.

وی گفت: بخش دولتی نیز در راستای حمایت از دولت وظایفی از جمله تامین منابع مالی، سرمایه در گردش، سرمایه ثابت برای شرکت‌های نوپا و تسهیل در تبادلات ارزی را برعهده دارد که باید مورد توجه قرار گیرد تا اتفاقات خوب‌تری رخ دهد.

استاندار مرکزی تاکید کرد: هیچ بحران کارگری در این استان وجود ندارد و در بسیاری از شهرستان‌ها با کمبود نیروی کار مواجه هستیم.

استاندار مرکزی همچنین با خانواده شهید کارگر وحیدرضا لطفعلی‌نیا نیز دیدار کرد.

۶۰ درصد از بیمه‌شدگان اجباری استان مرکزی در بخش کارگری است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha