۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۲۴
کد خبرنگار: 1540
کد خبر: 85461998
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

فرمانده سپاه سمنان: «وعده صادق» درسی عبرت‌آموز به دشمنان بود

سمنان - ایرنا - فرمانده سپاه قائم(عج) استان سمنان گفت: عملیات «وعده صادق» و پاسخ قاطع جمهوری اسلامی ایران درسی عبرت‌آموز در ابعاد جهانی به دشمنان داد.

به‌ گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سرتیپ دوم پاسدار منصور شوقانی روز سه‌شنبه در آیین تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه دامغان گفت: دنیا شاهد است که جریان جبهه مقاومت، در قالب لشگر فاطمیون، حیدری، بدریون و زینبیون، نظم نوین جهانی را ترسیم می‌کنند.

وی ادامه داد: وعده صادق و نقش آفرینی جبهه مقاومت در ابعاد جهانی، هیمنه پوشالی رژیم استکباری آمریکا، رژیم اشغالگر و عوامل آن‌ها را در سراسر جهان فروریخت.

فرمانده سپاه سمنان: «وعده صادق» درسی عبرت‌آموز به دشمنان بود

وی بیان کرد: ایران به عنوان کشوری غیرهسته ای، سیلی محکمی بر رژیم منحوسی زد که کلاهک هسته ای و ادعای قدرت دارد و این سیلی و پاسخ محکم جمهوری اسلامی ایران، درسی عبرت‌آموز بود.

وی خاطرنشان کرد: پیام وعده صادق به همه عالم، چه افرادی که در جهاد جبهه مقاومت هستند و چه آن‌ها که در مقابل و در جبهه شرارت هستند، آموخت در هر سطحی جسارتی به جبهه مقاومت شود، بدون شک در همان سطح پاسخ داده خواهد شد.

سردار شوقانی به جایگاه سپاه دامغان اشاره و تصریح کرد: در این شهرستان فرزندان برومند نظام اسلامی پیش‌برنده و پیش‌رونده در همه عرصه های فرهنگی، عقیدتی، محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی و تعلیم و تربیت هستند که با همکاری و همدلی هم، در عرصه ها نقش آفرینی می‌کنند و راهبری نظام انقلاب اسلامی را در مقیاس شهر و شهرستان به نمایش می‌گذارند.

فرمانده سپاه قائم(عج) استان سمنان گفت: طرح ایجاد درمانگاه تخصصی جوادالائمه(ع) یکی از اقدامات ارزنده در دامغان است که نیاز شهرستان بود که کمک خیران پایه ریزی و کارهای اجرایی و ساخت آن در حال انجام است.

به گزارش ایرنا، سرهنگ محمدحسین تقی پور پس از حدود پنج سال مسوولیت در فرماندهی سپاه پاسداران ناحیه دامغان تودیع و سرهنگ محسن مدرسی به عنوان فرمانده جدید معرفی شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha