۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۳۶
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85461988
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده منتخب مردم قزوین: پارلمان تخصصی فرهنگیان تشکیل شود

قزوین - ایرنا - منتخب مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس دوازدهم شورای اسلامی گفت: تشکیل یک پارلمان تخصصی برای فرهنگیان ظرفیت بسیار خوبی در راستای دستیابی به اهداف آموزشی بوده که با وجود معلمان متخصص در این استان امکان پذیر است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سالار ولایتمدار روز سه شنبه در مراسم گرامیداشت هفته معلم در دانشگاه تربیت معلم قزوین اظهار کرد: معلمان فرهیخته استان بهترین ظرفیت برای تشکیل یک پارلمان تخصصی در استان محسوب می‌شوند که این مهم می تواند الگویی برای سایر استان‌ها باشد.

وی اضافه کرد: امروز مشاهده می‌کنیم هرجا معلمان خوب و فرهیخته حضور داشتند، نسلی ارزشمند و دلسوز و متعهد و متخصص تربیت شده است که همین سبقه تاریخی بر ایجاد پارلمان تخصصی تاکید دارد.

ولایتمدار تصریح کرد: آموزش و پرورش شایسته آن است که به شایسته سالاری معروف و مشهور شود و ظرفیت معلمان برای رفع مشکلات یاریگر نمایندگان مجلس باشد.

این نماینده منتخب مردم ادامه داد: معلمان دارای ظرفیت‌های عظیمی هستند که بهره مندی از این ظرفیت ها فارغ از جناح بندی‌های سیاسی می تواند به پرورش نسلی آینده ساز کمک کند و عدم توجه به این ظرفیت نیز خسارتی برای آینده کشور خواهد داشت.

ولایتمدار با بیان اینکه هر دستاوردی داریم مرهون زحمات معلمان است، تصریح کرد: جایگاه و شان معلم آنچنان ارزشمند است که آن را شغل انبیا می نامند و این جایگاه انسان سازی می تواند گره گشای مشکلات باشد.

وی با اشاره به رفتارهای غلط و متداول سیاسی متذکر شد: اینکه با هر انتخابات، آموزش و پرورش دستخوش تغییرات سیاسی شود شایسته این قشر فرهیخته نیست، چراکه جایگاه معلم و فرهنگ، جایگاه ویژه، تخصصی و ارزشمند است.

منتخب مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس دوازدهم شورای اسلامی در پایان ضمن گرامیداشت هفته معلم به معلمان، یاد و خاطره شهدای معلم را گرامی داشت داشت و با اهدای لوح تقدیر از معلمان برتر و نمونه تجلیل کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha