توانمندسازی دانش آموزان کهگیلویه وبویراحمدی در برابر آسیب های اجتماعی

یاسوج - ایرنا - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اجرای طرح پنج شنبه های طلایی در این استان گفت: توانمندی سازی دانش اموزان و معلمان برای مقابله با آسیب های اجتماعی از اهداف مهم این طرح است که به خوبی در حال اجرا است.

به گزارش ایرنا، محمد جمالی آرند روز سه شنبه در نشست خبری که به مناسبت هفته معلم برگزار شد اظهارداشت: با توجه به آسیب های اجتماعی موجود در فضای مجازی اجرای طرح پنجشنبه های طلایی نقش مهمی ایجاد فضای شاد برای دانش اموزان خواهد داشت.

وی بیان کرد: این طرح علاوه بر تقویت بنیه علمی دانش آموزان پایه‌های اول تا ششم راهکاری مناسب برای دوری از فضای مجازی دانش اموزان نیز است.

جمالی تصریح کرد: با توجه به آسیب های فضای مجازی تلاش می شود که در آموزش و پرورش برنامه های محتوایی مناسب تولید و برای دانش آموزان اجرا شود.

توانمندسازی دانش آموزان کهگیلویه وبویراحمدی در برابر آسیب های اجتماعی

وی بر همکاری خانواده ها در اجرای برنامه های شاد و نشاط آور در مدارس تاکید کرد و گفت: از ظرفیت صاحب نظران متعهد و متخصص و همه افراد و نیروهای توانمند در آموزش و پرورش استان استفاده خواهد شد.

جمالی اظهار کرد: به مناسبت گرامی داشت مقام معلم ۴۰۰ عنوان برنامه در مناطق مختلف این استان برای گرامی داشت مقام معلم برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: درهفته معلم از ۹۵ معلم نمونه کشوری و شهرستانی تجلیل خواهد شد.

جمالی رتبه بندی معلمان را خدمات ماندگار دولت سیزدهم دانست و افزود: تامین مسکن فرهنگیان در این استان به جد پیگیری خواهد شد.

بیش از ۱۵ هزار معلم در کهگیلویه و بویراحمد کار آموزش به جامعه ۱۷۲ هزار نفری دانش آموزی را انجام می دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha