صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان سه میلیون نفر بیمه شده دارد 

زنجان - ایرنا - مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت: با رشد ۹۰ درصدی جذب افراد جامعه هدف در دولت سیزدهم، در زمان حاضر شمار افراد بیمه شده این صندوق به سه میلیون نفر رسیده است.  

به گزارش خبرنگار ایرنا، «بیت‌الله برقراری» روز سه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان، افزود: جمعیت هدف صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، قشر مولد جامعه است.
وی با بیان اینکه جامعه هدف خالص بیمه اجتماعی کشاورزان و روستاییان در کشور ۱۰ میلیون نفر است، اظهار کرد: با توجه به اهمیت تولید، طبق قانون اساسی دولت موظف است که برای قشر تولید کننده بیمه اجتماعی را فراهم کند و در این راستا با استفاده از تجربه های سایر صندوق ها، صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر تاسیس شد.
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گفت: خدمات این صندوق در زمینه های مختلفی گسترش پیدا کرده است و در این راستا بیمه مادران روستایی دارای سه فرزند به صورت رایگان در صندوق انجام می شود.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان شهر زنجان نیز در این دیدار،‌ گفت: افرادی جویای کار هستند ولی کار در کارگاه و کارخانه را نمی خواهند و به دنبال پشت میز نشینی هستند.
حجت الاسلام علی خاتمی به تورم نیروی انسانی در بخش دولتی اشاره کرد و ادامه داد: باید فرهنگ اشتغال در کشور اصلاح شود.
وی با بیان اینکه صادرات استان روند رو به رشدی دارد، گفت: واردات استان عمدتا مواد اولیه تولید است که برای اشتغالزایی و رونق اقتصادی در استان به کار گرفته می شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha