۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۳۴
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85461853
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

خنکای هوای همدان تا اوایل هفته آینده ادامه دارد

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۳:۳۴
کد خبر: 85461853
خنکای هوای همدان تا اوایل هفته آینده ادامه دارد

همدان- ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی همدان با بیان اینکه هوای استان خنک می شود، گفت: دماهای روزانه از روز چهارشنبه تا پایان هفته بین ۲ تا چهار درجه خنک تر خواهد شد.

محمدحسن باقری شکیب روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بر اساس آخرین خروجی مدل های هواشناسی از امروز تا اوایل هفته آینده با فعالیت سامانه بارشی در مناطق غربی و جنوبی کشور در برخی از نقاط استان همدان نیز بارش خفیف باران پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: بارش‌های خفیف و پراکنده باران در پی افزایش ابر از امروز تا پایان هفته در برخی نقاط استان به ویژه در مناطق غربی و جنوبی احتمال می رود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: طی امروز و روزهای چهارشنبه و پنجشنبه احتمال بارش‌ در مناطق غربی و جنوبی استان بیشتر بوده و طی ساعاتی از بعدازظهر جمعه و جمعه شب در بیشتر نقاط استان بارش‌های به شکل خفیف پیش بینی می شود.

باقری شکیب افزود: از فردا به بعد با توجه به افزایش ابر و بارش‌های خفیف دماهای روزانه بین ۲ تا چهار درجه خنک تر خواهد شد و دماهای کمینه فعلا تغییر محسوسی نخواهد داشت.

وی گفت: بیشتر شهرهای استان همدان با ۲۶ درجه سانتیگراد بالای صفر و بهار، همدان و رزن با پنج درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم ترین و خنک ترین نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

باقری شکیب اظهار کرد: بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت با ۲۴ و پنج درجه سانتیگراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha