۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۴۲
کد خبرنگار: 987
کد خبر: 85461826
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هشت هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار اصفهان اختصاص یافت
عکس تزیینی است

اصفهان - ایرنا - معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان از تخصیص هشت هزار میلیارد ریال به پروژه‌های محلات کم‌برخوردار این کلانشهر در بودجه سالجاری این نهاد خبر داد.

به گزارش ایرنا، اداره ارتباطات رسانه‌ای شهرداری اصفهان روز دوشنبه به نقل از سعید ابراهیمی افزود: با کمک مشاوران و شهرداری‌های مناطق و تحلیل نقشه‌های پراکندگی فضایی و وضعیت رفاهی، ۴۰ محله کم برخوردار و حاشیه‌ای شهر شناسایی شد و اجرای پروژه‌های گوناگون در آنها در دستور قرار گرفت.

وی ادامه داد: ایجاد ایستگاه‌های آتش نشانی و اتوبوس، فضای سبز و پارک‌ها، بهبود معابر، توسعه شبکه آبیاری، گسترش منابع آب، خطوط، پیاده‌روها و مناسب سازی ویژه معلولان از جمله اقدامات در این محلات است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان اضافه کرد: عدالت توزیعی پروژه‌ها از رویکردهای اصلی بودجه ۱۴۰۳ ما به شمار می‌رود تا در نهایت محلات کم برخوردار شهر نیز از امکانات مناسب بهره‌مند شوند.

ابراهیمی همچنین با اشاره به لزوم دستیابی به درآمد پایدار برای بهبود هزینه‌کرد در پروژه‌ها خاطرنشان کرد: درآمد پایدار یک ظرفیت ملی است و در این پیوند بین شهرداری‌های کشور برنامه‌‍‌ای در حال تدوین وجود دارد تا در نهایت از حرکت‌های سلیقه‌ای بخصوص در بحث عوارض پرهیز شود.

به گزارش ایرنا، تاکنون ۸۵ محله کمتر برخوردار در استان اصفهان شناسایی شده و ۱۵ محله در شهر کاشان و ۷۰ محله در سایر شهرهای استان در اولویت محرومیت زدایی قرار گرفته است.

کلانشهر حدود ۲ میلیون نفر جمعیت و ۱۵ منطقه شهرداری دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha