۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۰۸
کد خبرنگار: 2743
کد خبر: 85461825
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

استاندار لرستان: کارگران رزمندگان خط مقدم جبهه اقتصادی هستند

خرم آباد - ایرنا - استاندار لرستان طی پیامی فرا رسیدن هفته کار و کارگر را تبریک گفت و اظهار داشت: کارگران رزمندگان خط مقدم جبهه اقتصاد و جهش تولید هستند.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان در پیام روز سه شنبه ابوطالب شفقت آمده است: روز جهانی کار و کارگر فرصتی مغتنم برای ارج نهادن به قشر سازنده و خدومی است که مقام معظم رهبری آن‌ها را ستون اصلی تولید و خدمات‌رسانی در کشور دانستند.

این پیام می افزاید: کارگران به عنوان رزمندگان خط مقدم اقتصادی و بازوی جهش تولید، نیروی مولد و پیشرفت‌های اقتصادی هستند که با وجود تمام تنگناها در شرایط حساس کنونی و توطئه‌های دشمنان از هیچ کوششی برای شکوفایی اقتصاد ملی و پیشرفت ایران دریغ نکرده و نمی‌کنند.

در ادامه پیام شفقت آمده است: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام کارگر، تلاش‌های شبانه روزی کارگران پر تلاش و زحمت‌کش استان را ارج نهاده و امیدوارم در سالی که با درایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به"جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شده است، با بلند همتی، همدلی و روحیه جهادی کارگران و کارفرمایان گرامی، شاهد دستاوردهای ارزشمندی باشیم که حاکی از بالندگی غرورآفرین در کشور و به ویژه استان لرستان است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha