مس با محرم به دنبال تداوم شکست ناپذیری؛ مرد یونانی به دنبال تکرار خاطرات در دربی

تهران- ایرنا- در چهارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال، تیم مس‌رفسنجان و گل‌گهر سیرجان به مصاف همدیگر می‌روند.

به گزارش ایرنا، دیدار تیم‌های مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر از ساعت ۱۷:۴۵ در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان برگزار می‌شود.

بازی رفت این دو تیم در هفته دهم لیگ برتر ‌در حالی برگزار شد که گل‌گهر موفق شد در خانه با دو گل، مسی‌ها را در ورزشگاه شهید سلیمانی شکست دهد و شاگردان محرم نویدکیا به دنبال جبران امتیاز از دست رفته بازی رفت هستند.

مس‌رفسنجان در نیم فصل دوم تنها تیمی در لیگ برتر بوده که باختی در کارنامه خود ثبت نکرده است. با گذشت ۲۴ هفته از رقابت‌های لیگ برتر، مسی‌ها با ثبت ۷ برد، ۹ تساوی و ۸ باخت در رده نهم جدول لیگ برتر قرار دارند.

مس‌رفسنجان با آمدن نویدکیا در نیم فصل دوم متحول شده و نسبت به نیم‌فصل اول تغییرات زیادی داشتند. هیچ تیم لیگ برتری نتوانسته مسی‌ها را شکست دهد و این موضوع نشان می‌دهد این تیم به یک شرایط آرمانی رسیده است.

شاگردان نویدکیا به دنبال این هستند که رکورد نباختن خود را حفظ کنند و در خانه به دنبال ۳ امتیاز باشند. نارنجی‌پوشان لیگ برتر در ۵ دیدار اخیر خود توانسته‌اند ۹ امتیاز کسب کنند و امیدوار هستند که تیم همشهری خود را در خانه خود ببرند.

در طرف مقابل گل‌گهر سیرجان در ۵ دیدار اخیر خود فقط ۴ امتیاز کسب کرده‌ و این روزها در شرایط خوبی قرار ندارد. آن‌ها امیدوار هستند که بتوانند در خارج از خانه نارنجی‌پوشان را شکست دهند و به روزهای خوب خود برگردند.

شاگردان اوزونیدیس به دنبال این هستند که بتوانند در ورزشگاه شهدای مس به پیروزی برسند و خود را به یک امتیازی ملوان برسانند تا در پایان فصل جزو ۵ تیم بالای جدول باشند.

گل‌گهر با ۸ برد، ۱۰ تساوی و ۶ باخت در رده ششم جدول لیگ برتر قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha