استاندار: فرآوری محصولات معدنی در لرستان ضروری است

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۴۱
کد خبر: 85461793
استاندار: فرآوری محصولات معدنی در لرستان ضروری است

خرم آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: این استان دارای ذخایر بسیار غنی معدن است که ایجاد صنایع فرآوری و تبدیلی و جلوگیری از خام فروشی در این راستا ضروری می باشد.

به گزارش ایرنا ابوطالب شفقت روز سه شنبه در بازدید از معدن سنگ گوهره نرگسه چگنی در جمع خبرنگاران بیان کرد: باید بتوانیم از این محصولات در داخل کشور بهره برداری کنیم و از خام فروشی جلوگیری شود تا کیفیت کار در زمینه اقتصادی ارتقا یابد.

وی اظهار داشت: مسوولان معادن لرستان باید جهت فرآوری استخراج های معدنی اقدام کنند و تمام مراحل بهره وری از تولید تا زمان مصرف را در این استان انجام دهند.

استاندار لرستان همچنین اضافه کرد: دولت سیزدهم دولت کار و خدمتگزار مردم است و تلاش ما همیشه باید تولید بیشتر، جهش اقتصادی و افزایش کیفیت محصولات باشد.

شفقت با گرامیداشت روز کارگر اظهار داشت: کارفرمایان و مدیران تولید باید قدر کارگران را بدانند و توجه ویژه به آنها داشته باشند.

به گزارش ایرنا استاندار لرستان در جریان این بازدید با کارگران معدن سنگ گوهره نرگسه دیدار و گفتگو کرد همچنین در این بازید از کارگران این معدن تجلیل شد.

استاندار: فرآوری محصولات معدنی در لرستان ضروری است

بازدید استاندار از شرکت ماشین سازی لرستان

استاندار لرستان همچنین از شرکت ماشین سازی لرستان بازدید کرد و از نزدیک درجریان مسائل و مشکلات این واحد تولیدی قرار گرفت.

به گزارش ایرنا ماشین سازی لرستان تولید کننده انواع سازه‌های فلزی با کاربرد پل سازی، اسکلت های فلزی، فین تیوب و مبدل های حرارتی موردنیاز صنعت پتروشیمی در زمینی به مساحت ۱۵ هکتار و زیربنای ۴۰ هزار متر مربع می باشد که زمینه فعالیت ۲۰۰ نفر را فراهم نموده است.

 ماشین سازی لرستان از واحدهای تولیدی  صنعتی لرستان، سال ها تعطیل و غیر فعال بود که  توسط هلدینگ خزر با سرمایه گذاری ارزی ۲ میلیون دلار و پنج هزار میلیارد ریال، طی سال های اخیر فعال شد و ۱۰ قرارداد جدید جهت تامین مبدل‌های حرارتی مورد نیاز صنعت پتروشیمی کشور منعقد کرده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha