بیش از ۲ میلیون نفر واجد شرایط بهره‌مندی از بیمه رایگان مادران روستایی هستند

زنجان - ایرنا- مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر به اجرای طرح بیمه رایگان مادران غیرشاغل روستایی و عشایری دارای سه فرزند و بیشتر در این صندوق اشاره کرد و گفت: بیش از ۲ میلیون نفر واجد شرایط بهره‌مندی از این طرح در کشور هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، بیت‌اله برقراری روز سه شنبه در یادواره شهدای کارگری استان زنجان با اشاره به اقدام صورت گرفته در حوزه بیمه های اجتماعی، افزود: دولت برای اولین بار بخش عمده ای از بدهی تامین اجتماعی را تسویه کرد.
برقراری به عملکرد صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر اشاره کرد و گفت: قبل از دولت سیزدهم این صندوق در طول ۲۶ سال، یک میلیون و ۳۰۰ هزار بیمه شده داشت ولی در ۲ سال گذشته بیش از یک میلیون و ۱۵ هزار نفر عضو جدید به صندوق جذب شده اند.
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در ادامه با بیان اینکه کارگران مهمترین رکن توسعه کشور هستند، افزود: کارگران بازوی قوی و محکم برای جهش تولید و تحقق شعار سال هستند. ‌
وی ادامه داد: بدخواهان و دشمنان انقلاب و نظام دنبال تعطیل شدن واحد های تولیدی هستند ولی کارگران همواره پای کار بوده و در راستای منافع کشور گام برداشته اند.
برقراری به ضرورت توجه به نیازها و مسائل کارگران تاکید کرد و گفت: در اسلام به موضوع کار و کارگری اهمیت فراوانی داده شده است.
وی ادامه داد: در برخی مکاتب و جوامع به کارگران به صورت ابزاری نگاه می شود ولی در اسلام چنین نگاهی وجود ندارد.
مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در بخش دیگری از سخنان خود به لزوم انعکاس خدمات و امید آفرینی در جامعه اشاره کرد و ادامه داد: اکنون وظیفه همه ما نسبت به انقلاب و نظام دوچندان است و البته وظیفه داریم کاستی ها را نیز جبران کنیم.
برقراری اظهار کرد: هرکجا تفکر بسیجی وارد عمل شود، موفقیت هم در کنار آن است.


اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha