۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۱۱
کد خبر: 85461746
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند به عضو، حیاتی دوباره بخشیده شد

بوشهر_ ایرنا_ معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از دومین ایثار ماندگار سال جاری خبر داد و گفت: بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند به عضو، حیاتی دوباره بخشیده شد.

به گزارش ایرنا، نادر شکیب آزاد روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: لیلا حاجیانی ساکن روستای عیسوند شهرستان دشتستان با رضایت خانواده نوعدوستش دومین اهدا کننده عضو سال جاری شد.

وی افزود: این بانوی ۵۰ ساله با کاهش سطح هوشیاری به بیمارستان شهید گنجی برازجان آورده می‌شود که بعد از انجام سی.تی.اسکن، تشخیص خونریزی در بطن‌های مغزی به علت فشارخون کنترل نشده برای وی داده می‌شود که همین امر باعث مرگ مغزی این بانو شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تصریح کرد: به دنبال تأیید مرگ مغزی این بانو با رضایت پدر و مادر وی، توسط دکتر مجد و با همکاری دکتر مجاهد متخصص بیهوشی بیمارستان شهید گنجی برازجان و پرسنل اتاق عمل، کلیه‌ها و کبد ایشان برداشت شد.

شکیب آزاد ضمن قدردانی از زحمات پرسنل ICU جراحی، پزشکان تأیید کننده و مدیریت بیمارستان شهید گنجی برازجان، عنوان کرد: این یکصد و هفدهمین برداشت عضو استان و دومین برداشت سال جدید به شمار می رود، همچنین تاکنون هفت قلب به شکل هوایی به تهران و شیراز انتقال داده شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha