بانوان فعال در عرصه‌ کار و تولید اصفهان تجلیل شدند

اصفهان- ایرنا- سه نفر از بانوان فعال در عرصه‌ کار و تولید استان اصفهان همزمان با هفته گرامیداشت کار و کارگر تجلیل شدند.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان روز سه‌شنبه اعلام کرد: سه نفر از بانوان که در عرصه‌های قرآنی، ورزشی و ارتقاء ایمنی کارگران نقش‌آفرینی مجدانه داشتند در مراسمی تجلیل شدند.

سه نفر از کارفرمایان استان اصفهان که توجه بیشتری به اشتغال زنان، بهبود کیفیت زندگی و نهاد خانواده داشتند نیز به‌عنوان واحد اقتصادی دوستدار خانواده مورد تقدیر قرار گرفتند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان در این مراسم با اشاره به اهمیت حضور بانوان در فعالیت‌های اجتماعی و عرصه تولید، گفت: کارفرمایانی که توجه بیشتری به نیازهای کارگران و به‌ویژه بانوان دارند نتیجه بهتری در تولید محصول بدست می‌آورند.

میثم مداحی با بیان اینکه امروز زنان در عرصه‌های مختلف حضور موثر دارند، ادامه داد: بانوان در نهاد خانواده و عرصه‌هایی که جامعه نیاز بیشتری به خدمات آنها دارد یا در حوزه تولید، کار و کارآفرینی مشارکت می‌کنند و نمونه‌های مختلفی از فعالیت‌ بانوان را در بخش‌های دانش‌بنیان، پزشکی و آموزش و پرورش می‌توان مشاهده کرد.

وی با اشاره به بازدید از واحدهای تولیدی و کارخانه های استان اصفهان تصریح کرد: محصولات تولید شده توسط بانوان با کمترین عیب و نقص از خطوط تولید خارج می‌شود و این موضوع نتیجه دقت و حوصله زنان است.

به گزارش ایرنا، یک میلیون و ۹۰ هزار نفر کارگر بیمه شده در اصفهان وجود دارد که حدود ۳۰۰ هزار نفر از آنها را بانوان تشکیل می‌دهند.

پنجم تا یازدهم اردیبهشت هفته کار و کارگر نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha