۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۴۴
کد خبرنگار: 965
کد خبر: 85461710
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح جمع آوری متکدیان و کودکان کار در دزفول آغاز شد

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۴۴
کد خبر: 85461710
طرح جمع آوری متکدیان و کودکان کار در دزفول آغاز شد

دزفول – ایرنا – معاون امور شهری شهرداری دزفول از آغاز طرح جمع آوری متکدیان و کودکان کار در این شهر خبرداد و گفت: این طرح تا پاکسازی و ساماندهی کامل معابر شهری ادامه خواهد داشت.

هادی حلیم زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، جمع آوری متکدیان و کودکان کار از سطح معابر را یکی از مطالبه‌های جدی شهروندان در دزفول دانست و ادامه داد: شهرداری دزفول با هماهنگی فرمانداری ویژه شهرستان، دادستان و نیروی انتظامی جمع آوری متکدیان و کودکان کار را در این شهر آغاز کرده است.

وی افزود: ۴۸ متکدی و کودک کار طی مرحله نخست این طرح از تقاطع‌های پرتردد دزفول جمع آوری و برای تعیین تکلیف و ساماندهی به دستگاه‌های متولی تحویل داده شده است.

معاون امور شهری شهرداری دزفول بیان کرد: متکدیان و کودکان کار جمع آوری شده به چند دسته تقسیم می‌شوند که برخی به بهزیستی، برخی اتباع غیرمجاز به پلیس اتباع و برخی به مراکز نگهداری در اهواز انتقال داده می‌شوند.

وی همراهی شهروندان برای ساماندهی معابر شهری را ضروری دانست و ادامه داد: طرح جمع آوری متکدیان و کودکان کار طی روزهای اخیر در دزفول آغاز شده است و تا پاکسازی و ساماندهی کامل معابر طی یک ماه آینده ادامه دارد.

به گزارش ایرنا،‌ وجود و فعالیت پرتعداد کودکان کار که بخش زیادی از آنها اتباع خارجی هستند، مورد انتقاد و گلایه شهروندان شده است و در این راستا جمع آوری و ساماندهی این افراد یکی از مطالبه‌های جدی مردم دزفول از مسوولان این شهر طی ماه‌های اخیر بوده است.

خرداد سال گذشته نیز ۲۵ کودک و ۲ مادر تبعه یکی از کشورهای خارجی که در چهارراه‌های شهر دزفول اقدام به تکدی گری می‌کردند پس از چند بار تذکر جمع آوری شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha