۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۵۱
کد خبرنگار: 936
کد خبر: 85461653
T T
۱۳ نفر

برچسب‌ها

سامانه بارشی از عصر چهارشنبه وارد استان اصفهان می‌شود 

اصفهان- ایرنا- کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: فعالیت سامانه بارشی از عصر فردا (چهارشنبه) از نواحی غربی و جنوبی استان آغاز می‌شود و روز پنجشنبه کلیه مناطق را در بر می‌گیرد.  

محمدرضا رفیعی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فعالیت سامانه بارشی از امروز در استان‌های غربی و جنوب غربی کشور شروع می‌شود اما بارندگی‌ها در استان اصفهان از فردا عصر آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به صادر شدن هشدار زرد هواشناسی برای روز چهارشنبه و هشدار نارنجی برای پنجشنبه در همه مناطق استان، اظهار کرد: احتمال جاری شدن روان‌آب، سیلابی شدن مسیل‌ها، رگبار ، رعد و برق و تگرگ بویژه در نواحی شرقی و شمال شرقی استان از جمله خور و بیابانک، چوپانان و نایین وجود دارد.

بر اساس هشدارهای مرکز پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور، رنگ زرد برای آگاهی بخشی، رنگ نارنجی برای حفظ آمادگی و رنگ قرمز برای اقدام است.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: دمای صبح امروز شهر اصفهان ۱۹ درجه سانتی‌گراد بود که نسبت به روز گذشته ۲ درجه خنک‌تر شده است.

رفیعی افزود: دمای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعت شبانه روز گذشته به ۲۸ و در خنک‌ترین ساعت به ۱۱ درجه سانتی‌گراد رسید.

وی خاطرنشان کرد: بادرود با دمای ۳۳ و بویین میاندشت با دمای پنج درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان در شبانه روز گذشته بودند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha