۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۵۹
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 85461638
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

دانش‌آموزان چهارمحال و بختیاری از معلمان خود قدردانی کردند

شهرکرد-ایرنا- مسوولان آموزش و پرورش و دانش آموزان چهارمحال و بختیاری در هفته معلم همزمان با سراسر کشور با نواخته شدن زنگ سپاس از معلمان این استان در بیش از یک‌هزار و ۸۰۰ آموزشگاه روز سه‌شنبه قدردانی کردند.

به گزارش ایرنا، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی چهارمحال و بختیاری با تبریک روز معلم به تمامی فرهنگیان که در سنگر تعلیم و تربیت مشغول فعالیت هستند، گفت: معلمان با تمام توان دانش‌آموزان را در مسیر پیشرفت و ایجاد تمدن اسلامی است سوق می‌دهند.

محسن حسین میرزایی روز سه‌شنبه در آیین نمادین سپاس معلم در مدرسه دخترانه صفرپور شهرکرد افزود: بزرگداشت مقام معلم یک فرصت است تا قدرشناسی از زحمات، تلاش، فعالیت و مجاهدت خانواده بزرگ فرهنگیان است که در راستای ارتقا فرهنگ و همچنین آموزش دانش‌آموزان تلاش می‌کنند.

دانش‌آموزان چهارمحال و بختیاری از معلمان خود قدردانی کردند

به گفته وی، روز بزرگداشت مقام معلم، قدردانی از فضلیت‌ها، خوبی‌هاست و باید بدانیم که هرچه در ایران اسلامی و استان داریم مدیون معلمان و فرهنگیان هستیم.

وی با اشاره به جایگاه تعلیم و تربیت در اعتلای و ارتقا کشور گفت: نظام تعلیم و تربیت، آموزش و پرورش، مدارس و همچنین فرهنگیان نیازمند نگاه ویژه هستند.

حسین‌میرزایی بر اجرای و تصویب قوانین خوب برای ارتقا وضعیت فرهنگیان و فرهنگ ایران اسلامی تاکید کرد و گفت: رفع نیازها و مشکلات فرهنگیان یک ضرورت است تا این قشر با فراغ باز و بدون دغدغه به آموزش دانش‌آموزان بپردازند.

دانش‌آموزان چهارمحال و بختیاری از معلمان خود قدردانی کردند

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری نیز با اشاره به اینکه در استان ۱۵هزار فرهنگی، عهده‌دار تعلیم و تربیت دانش‌آموزان هستند، گفت: امسال در آیین انتخاب معلمان نمونه کشوری ۲ نفر از معلمان استان به عنوان معلم نمونه کشوری انتخاب شدند.

افشین امیریان افزود: براساس معیارها و ارزیابی‌های انجام شده " سلمان رستمی" آموزگار ابتدایی شهرستان بروجن، "جعفر عالی‌پورهفشجانی " دبیر مقطع متوسطه اول ناحیه ۲ شهرکرد و " سیده سارا بخشایش" دبیر متوسطه دوم بروجن به عنوان معلمان نمونه امسال به کشور معرفی شدند که سلمان رستمی و جعفر عالی‌پور به عنوان برتر کشوری معرفی شدند.

وی اظهار داشت: معلمی تنها یک شغل نیست بلکه گرامیداشت علم و دانش و خردورزی است و تجلیل و تکریم از معلمان در این روز بسیار ازشمند است.

به گزارش ایرنا، در سال تحصیلی جاری ۱۹۴ هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف مشغول تحصیل هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha