۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۳۶
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85461509
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۴۹۱ شعبه اخذ رای برای مرحله دوم انتخابات مجلس در زنجان پیش بینی شد

زنجان - ایرنا - رئیس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: ۴۹۱ شعبه اخذ رای ثابت و سیار در۲ حوزه انتخابیه زنجان- طارم و خدابنده پیش بینی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا،‌ ابوالفضل رفیعی روز سه شنبه در جلسه ستاد انتخابات استان با تاکید بر آمادگی استان زنجان برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، افزود: اهمیت دور دوم انتخابات کمتر از دور اول نیست از همین رو عمل به قانون، اصل بی طرفی و امانتداری مجریان و دست اندرکاران برگزاری انتخابات همچنان مورد تاکید است.

وی اظهار داشت: همه اقدامات ستاد انتخابات استان، بر اساس تقویم و برنامه زمان بندی اعلامی ستاد انتخابات کشور در دست انجام است.

رفیعی با بیان اینکه همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه فراهم شده است، یادآور شد: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه ها همچون دور نخست نیمه الکترونیک برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: تدابیر لازم برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در زمینه های فنی، اجرایی و پشتیبانی مورد بررسی مجدد قرار گرفته است.

رفیعی به زمانبندی تبلیغات نامزدهای این مرحله نیز اشاره کرد و گفت: تبلیغات انتخاباتی نامزدها و طرفداران آنان از بامداد روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز می شود تا هشت صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: همچون دور نخست، برنامه های تبلیغاتی در صداوسیما و امکانات ویژه دستگاه های دولتی برای استفاده نامزدها تعیین و به آنان ابلاغ شده است.

رفیعی اضافه کرد: در حوزه انتخابیه زنجان – طارم ۱۹۹ شعبه ثابت و ۱۳۲ صندوق سیار و در حوزه انتخابیه خدابنده ۹۰ شعبه ثابت و ۷۰ صندوق سیار اخذ رای پیش بینی شده است.

انتخابات در حوزه های انتخابیه زنجان – طارم برای تعیین منتخب دوم و در حوزه انتخابیه خدابنده برای تعیین منتخب به دور دوم کشیده شده است.

دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha