۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۹:۲۳
کد خبر: 85461508
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

استاندار سمنان: کارگران نقشی سازنده در عرصه‌های مختلف کشور دارند

سمنان - ایرنا -  استاندار سمنان گفت: جامعه  کارگری کشور در جریان انقلاب اسلامی، دوران هشت سال دفاع مقدس و در صحنه‌های حساس و مختلف کشور تاکنون نقشی سازنده و بی‌بدیل داشته‌اند.

به گزارش ایرنا، سیدمحمدرضا هاشمی روز سه‌شنبه در پیامی به مناسبت یازدهم اردیبهشت روز جهانی کارگر افزود: جامعه کارگری به‌عنوان نماد ارزشمند پویایی، تلاش و موتور محرک اقتصاد کشور، به‌عنوان اولویت اساسی و یکی از ارکان رشد، تعالی و پیشرفت جامعه و استقلال و خودکفایی ملی محسوب می شود.

استاندار سمنان در ادامه این پیام تاکید کرد: کارگران با عزمی راسخ و اراده‌ای سترگ، مبنای تحقق آرمان های امام راحل(ره) و راهبردهای رهبر معظم انقلاب در نامگذاری سال ۱۴۰۳ به عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم هستند و ارتقای جایگاه ارزشمند کار و کارگری و در نهایت، شکوفایی انقلاب اسلامی ایران بر پایه تلاش و همت آنان استوار است.

استاندار سمنان: کارگران نقشی سازنده در عرصه‌های مختلف کشور دارند

در ادامه این پیام آمده است: کارگران در نیل به اهداف والای نظام جمهوری اسلامی سعی، کوشش و نقش به‌ سزایی دارند.

استاندار سمنان در بخش پایانی این پیام افزود: با ارج نهادن به زحمات تلاشگران عرصه جهاد اقتصادی کشور، فرارسیدن روز کارگر را به جامعه کارگری استان سمنان تبریک گفته و با آرزوی توفیق و سربلندی همه خدمتگزاران میهن اسلامی، امیدوارم با حرکت جهادگونه، همراه با خلاقیت و نوآوری این قشر عظیم، شاهد پیشرفت روزافزون ایران سرافراز اسلامی باشیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ۱۱ اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر نامگذاری شده که این مهم نشان بر اهمیت وجود و فعالیت قشر کارگر در هر جامعه است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha