مردم و پلیس راه خراسان رضوی برای پر کردن چاله های جاده ای استان دست به بیل شدند

مشهد-ایرنا - مردم و پلیس راه خراسان رضوی در پی انتشار تصاویر چاله های بزرگ در برخی از جاده های استان در کانال های پیام رسان ایرنا برای پر کردن چاله های جاده ای دست به بیل شدند.

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ایرنا پیش از این مردم و مخاطبان کانال های پیام رسان های ایرنا خراسان رضوی در تماس با این خبرگزاری از کم توجهی راهداری به جاده های "کوهسرخ" و "بردسکن" و همچنین ارسال تصاویر چاله های بزرگ در جاده "مشهد - فریمان" پیگیری موضوع را خواستار شدند که راهداری اعلام کرد: اقداماتی را بلافاصله برای رفع این نواقص انجام داده و اصولا این اقدامات رویه ای عادی و مستمر در چارچوب وظایف آن اداره کل است.

مدیر روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی با اشاره به ارسال تصاویر مردمی از چاله های بزرگ در جاده فریمان -مشهد در کانال تلگرامی ایرنا نیز گفت: ضمن قدردانی از تلاش‌ پلیس، تصاویر مذکور دلیلی بر عدم توجه نیروهای راهدار به وظایف خود نیست و زحمات شبانه‌روزی نیروهای راهداری در گرما و سرما در طول سال گواه تعهد و تلاش بی‌وقفه آنها در حفظ ایمنی کاربران جاده‌ای است.

عادله علی‌پور روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه مشکل از قبیل خرابی راه و وجود چاله و موارد ناایمن کننده در سطح راه‌های استان، مراتب را از طریق سامانه تلفنی ۱۴۱ به راهداری اطلاع دهند.

وی تاکید کرد: عملیات لکه‌گیری و مرمت "رویه" راه‌ها به طور مستمر در برنامه اجرایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی قرار دارد و در همین راستا مقادیری قیر امانی به منظور چاله‌پرکنی و انجام لکه‌گیری‌های موضعی به شهرستان های بردسکن و کوهسرخ واگذار شده است.

مردم و پلیس راه خراسان رضوی برای پر کردن چاله های جاده ای این استان دست به بیل شدند

مدیر روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی به مطالبات مردمی در خصوص جاده های محلی در جنوب غرب استان اشاره کرد و گفت: مرمت رویه راه‌ها در دستور کار ادارات تابعه این اداره کل به طور مستمر قرار دارد و همکاران ما در راهداری شهرستان های بردسکن و کوهسرخ پس از اطلاع از موضوع به سرعت به محل اعزام و اقدامات لازم را انجام دادند.

مردم و پلیس راه خراسان رضوی برای پر کردن چاله های جاده ای این استان دست به بیل شدند

علی‌پور به بیان برخی کمبود امکانات در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی پرداخت و افزود: این اداره کل تمام تلاش خود را برای ارتقای سطح ایمنی و کیفیت راه‌ها به کار گرفته است و با وجود محدودیت منابع و اعتبارات، پیگیری‌های مستمری برای تأمین اعتبار و افزایش فعالیت اکیپ‌های انجام آسفالت و مرمت رویه راه‌ها در حال انجام است.

مردم و پلیس راه خراسان رضوی برای پر کردن چاله های جاده ای این استان دست به بیل شدند

خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۶۱۵ کیلومتر راه در قالب آزادراه، بزرگراه و جاده اصلی و فرعی و روستایی دارد و از این حیث در میان سایر استانها در رتبه دوم کشور قرار گرفته است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha