۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۷:۲۰
کد خبر: 85461384
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رقابت‌های تور جهانی تنیس با معرفی نفرات برتر در ساری به پایان رسید

ساری-ایرنا- رقابت‌های تور جهانی تنیس جوانان در بخش پسران و دختران در ساری با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

به گزارش ایرنا، رقابت‌های تور جهانی تنیس جوانان از یکم اردیبهشت ماه در شهرستان ساری آغاز و شامگاه روز گذشته، دوشنبه با انجام دیدارهای نهایی به پایان رسید.

در بخش انفرادی پسران، پارسا اشجاری با نتیجه (۳-۶ و ۱-۶) بر کیارش حنیفی غلبه کرد و قهرمان شد، دانیال مشتاقی‌فر و سام پازوکی نیز مشترکا سوم شدند.

در بخش دختران نیز یاسمن یزدانی با نتیجه (۱-۶ و ۱-۶) هانا سلطانی را مغلوب کرد و عنوان قهرمانی را به نام خود ثبت کرد. کیمیا ثاقب تهرانی و ملینا عباس نیز عنوان سومی مشترک را از آن خود کردند.

در بخش دونفره نیز تیم پارسا اشجاری – کیارش حنیفی با نتیجه ۲-۶ و ۴-۶ از سد مهراد منصوری- بردیا شریفی عبور کردند و در جایگاه نخست ایستادند.

در بخش دختران نیز کیمیا ثاقب تهرانی – یاسمن یزدانی با نتیجه ۲-۶ و ۳-۶ مقابل بایلان از ترکیه – هانا سلطانی به برتری رسیدند و قهرمان شدند.

تور جهانی "تنیس جونیور"، رقابت‌های بین المللی مخصوص جوانان است که ورزشکاران زیر ۱۸ سال در آن حاضر می‌شوند تا برای بالا بردن رنکینگ خود، امتیاز کسب کنند. این رقابت‌ها محدودیتی در تعداد برگزاری ندارد اما هر کشوری با توجه به جایگاه جهانی تنیس خود، می‌تواند تا سطح خاصی آن را برگزار کند که هر چقدر سطح مسابقه بالاتر باشد، امتیاز قابل دریافت برای بازیکنان نیز بالاتر می‌رود.

رقابت‌های تور جهانی تنیس با معرفی نفرات برتر در ساری به پایان رسید

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha