۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۳:۱۷
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85461318
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

صنعا: عملیات دریایی نیروهای مسلح یمن در راستای توقف جنایات اسرائیل است

تهران- ایرنا- یک مقام در وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن دوشنبه شب تاکید کرد که عملیات دریایی نیروهای مسلح این کشور در راستای توقف جنایات رژیم صهیونیستی در غزه است.

به گزارش ایرنا از المسیره، یک مقام در وزارت خارجه یمن گفت که عملیات دریایی نیروهای مسلح این کشور، با هدف اعمال فشار برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی در غزه است و ارتباطی با پرونده حل و فصل بحران یمن ندارد.

این مقام افزود: نقشه‌ای که با طرف عربستانی درباره دریای سرخ بر سر آن توافق کرده‌اند، هیچ ارتباطی با رخدادهای غزه ندارد و آمریکا و انگلیس نباید هیچ دخالتی در آن داشته باشند.

این مقام تأکید کرد: این آمریکا است که مانع صلح در یمن می‌شود و از توقف کشتار جنایتکارانه در غزه جلوگیری می‌کند.

وی در پایان با تاکید براینکه آمریکا مانعی بر سر راه اراده همه ملت‌های جهان از جمله ملت خودش است، تصریح کرد: درحالیکه ملت آمریکا مخالف مشارکت دولت جو بایدن در جنایات صهیونیست‌ها علیه ملت غزه هستند اما آنها به جای اینکه این مطالبات را رفع کنند به صورت وحشیانه به سرکوب دانشجویان روی آورده‌اند که این موضوع نشانگر دروغ بودن شعارهای آمریکا درباره دموکراسی است.

به گزارش ایرنا، ارتش یمن در ماه‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی آمریکایی و انگلیسی و صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داده است.

نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم صهیونیستی حملات خود به غزه را متوقف نکند، کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را دریای سرخ هدف قرار دهند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha