۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۲۱
کد خبرنگار: 5593
کد خبر: 85461195
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

هشدار خانواده‌های اسرای صهیونیست: کابینه اسرائیل فرصت تبادل اسرا را از دست ندهد

تهران- ایرنا- خانواده‌های اسرای صهیونیست نزد مقاومت فلسطین‌، امروز (دوشنبه) از کابینه رژیم صهیونیستی خواستند تا از اتلاف وقت برای تبادل اسرا خودداری کند.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه الجزیره، خانواده‌های اسرای صهیونیست خطاب به کابینه رژیم صهیونیستی تأکید کردند که از هر گونه اتلاف وقت برای حصول توافق جهت تبادل اسرا خودداری کند.

این خانواده‌ها گفتند که تنها راه بازگرداندن اسرای صهیونیست، انجام تبادل اسراست.

آن‌ها همچنین از «یحیی السنوار» رئیس جنبش حماس در نوار غزه خواستند تا با تبادل اسرا موافقت کند.

این خانواده‌ها گفتند که «از کابینه جنگ می‌خواهیم تا با هر گونه معامله‌ای برای تبادل اسرا موافقت کند، وقت عمل کردن رسیده و از کابینه می‌خواهیم که تصمیمات اخلاقی بگیرد.»

آنها گفتند: در دوره این کابینه، شکست بی‌سابقه‌ای رخ داد. بر عهده این کابینه است تا ربوده‌شدگان (اسرای صهیونیست) را بازگرداند. از دولت آمریکا و قطر نیز به خاطر تلاش برای بازگرداندن آنها در مرحله اول تبادل اسرا قدردانی می‌کنیم. از اسرائیل، آمریکا، قطر و مصر می‌خواهیم تا برای بازگرداندن اسرای کنونی ما هر کاری می‌توانند، انجام دهند.

«عبداللطیف القانوع» سخنگوی جنبش حماس امروز تأکید کرد که شروط مقاومت، شروط غیرممکنی نیست بلکه خواسته‌های مشروعی است که میانجی‌گران آن را درک می‌کنند و ملت فلسطین آن را تأیید می‌کند.

وی تأکید کرد که بدون تحقق خواسته‌های عادلانه ملت مبنی بر برقراری دائمی آتش‌بس، خروج نیروهای اشغالگر و بازگشت آوارگان فلسطینی، هرگز توافقی با رژیم اشغالگر در کار نخواهد بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha