۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۴۶
کد خبر: 85461154
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عباسی: به بازیکنان گفتم نمی‌خواهم آقای گل شوم!

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۸:۴۶
کد خبر: 85461154
عباسی: به بازیکنان گفتم نمی‌خواهم آقای گل شوم!

تهران- ایرنا- بازیکن تیم ملی فوتسال ایران، گفت: بعد از بازی اول ایران در جام ملت‌های آسیا به بازیکنان گفتم هدفم این بود آقای گل شوم اما دیگر این عنوان را نمی‌خواهم و فقط به قهرمانی تیم فکر می‌کنم.

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا،سعید احمدعباسی پس از بازگشت تیم ملی فوتسال ایران از تایلند که با کسب قهرمانی آسیا توسط تیم ملی ایران همراه شد، اظهار داشت: حق ایران قهرمانی در جام ملت‌های آسیا بود. نمایش‌های ایران در این تورنمنت عالی بود و روز به روز پیشرفت کردیم و بهتر شدیم.

وی افزود: در بازی فینال یک نمایش بدون عیب و نقص را مقابل تایلند و ۱۲ هزار تماشاگر حامی این تیم به نمایش گذاشتیم و به آنچه لیاقت و استحقاقش را داشتیم، دست پیدا کردیم.

بازیکن تیم فوتسال ایران خاطرنشان کرد: فوتسال آسیا در حال پیشرفت است و مربیان بزرگی به این قاره آمده‌اند تا دانش خود را به تیم‌های دیگر انتقال دهند، دیگر قهرمان شدن در آسیا آسان نیست.

عباسی تصریح کرد: ما قدرت اول فوتسال آسیا هستیم و در جام جهانی برای همه تیم‌های بزرگ سورپرایز داریم و به طور حتم بهترین نتایج را می‌گیریم. البته امیدوارم از نظر سخت‌افزاری حمایت شویم تا به آنچه می‌خواهیم برسیم.

وی تاکید کرد: در تورنمنت‌ها هدفم این است که مهره موثری برای تیم باشم. در بازی اول به زمین رفته بودم تا چند گل بزنم اما دیدم کار سخت است. با اعضای تیم جلسه برگزار کردیم و گفتم هدفم این بود آقای گل شوم اما دیگر این نیست و فقط دوست دارم با شماها قهرمان شوم. به آنها تاکید کردم من دوسال پیش عضو تیم ملی فوتسال بودم و وقتی در فینال به ژاپن باختیم دیدم در فرودگاه و پس از بازگشت به ایران چه اتفاقاتی رخ داد.

آقای گل جام ملت‌های آسیا، ادامه داد: اینکه توقعات از تیم ملی فوتسال بالاست فشار را روی بازیکنان بیشتر می‌کند و نشان می‌دهد مردم این توان و انگیزه را در تیم دیده‌اند که موفقیت‌های بزرگ را کسب کند. نیاز داریم آنها انرژی مثبت به ما بدهند تا برایشان بهترین نتایج را رقم بزنیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha