۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۱۰
کد خبرنگار: 946
کد خبر: 85461082
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معلمان مانند شهید مطهری پاسخگوی شبهات باشند

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۹:۱۰
کد خبر: 85461082
معلمان مانند شهید مطهری پاسخگوی شبهات باشند

کرمانشاه - ایرنا - مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کرمانشاه گفت: معلمان باید بتوانند همانند استاد شهید مرتضی مطهری، انحرافات سیاسی و عقیدتی را شناسایی کنند و پاسخگوی شبهات باشند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام مسلم کماسی روز دوشنبه در نشستی خبری به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج در سپاه ناحیه کرمانشاه بیان کرد: شهید مطهری انحرافات اعتقادی و فکری جامعه را به خوبی می شناخت و با پشتوانه منطق و علم دین به شبهات پاسخ می داد.

وی افزود: استادان حوزه و دانشگاه و نیز معلمان از شهید مطهری الگوبرداری کنند چرا که او تک بعدی نبود و می توانست در موضوعات مختلف فلسفی ، فقهی ، اجتماعی و سیاسی اثرگذار باشد.

به گفته حجت الاسلام کماسی، شهید مطهری یار امام خمینی در قبل و بعد از انقلاب و تبیین گر افکار و مکتب او بود و اخلاصش او را به عنوان عمار انقلاب ماندگار کرد.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کرمانشاه در ادامه با تشریح برنامه های هفته عقیدتی سیاسی اظهار داشت: به همین مناسبت طی مراسمی بیش از ۵۰ مربی و هادی عقیدتی سیاسی تجلیل شدند و دیدار با خانواده شهدا، غبار روبی مزار شهدا و تکریم معلمان از دیگر برنامه های این هفته بود.

در این جلسه سرهنگ جهانشاه امامی معاون عقیدتی سیاسی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کرمانشاه نیز از اجرای ۳۰ برنامه به مناسبت هفته عقدیتی سیاسی خبر داد.

وی افزود: یکی از برنامه های اصلی برگزاری نشست های عقیدتی سیاسی در حوزه های بسیج سراسر کشور به منظور تبیین بینش شهید مطهری خواهد بود.

به گزارش ایرنا، از هشت تا ۱۲ اردیبهشت ماه به مناسبت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم هفته گرامیداشت عقیدتی سیاسی نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha