دیدار و گفت‌وگوی اسبقیان با ملی‌پوشان شانس‌ سهمیه دوومیدانی

تهران- ایرنا- معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان با قهرمانان و ملی‌پوشان دوومیدانی که شانس کسب سهمیه المپیک را دارند، دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا، سیدمحمدشروین اسبقیان، معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان امروز با حضور در فدراسیون دوومیدانی، با قهرمانان و ملی‌پوشان این رشته ورزشی که شانس کسب سهمیه المپیک را دارند، دیدار و گفت‌وگو کرد.حسین مطیعی، سرپرست فدراسیون دوومیدانی نیز در این دیدار حضور داشت.

معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان ضمن آشنایی با ملی پوشان دوومیدانی از نزدیک در جریان میزان آمادگی و آخرین اقدامات آنها در راستای رسیدن به سهمیه المپیک پاریس قرار گرفت.

وی همچنین خطاب به ورزشکاران اظهار داشت: عملکرد شما را قطعا تحت نظر داریم و در مسابقات قهرمانی کشور که طی ماه آینده برگزار خواهد شد، حضور خواهم یافت تا کاملا در جریان میزان آمادگی و امورات فنی شما قرار بگیرم.

در ابتدای این نشست نیز مطیعی در اظهاراتی به اقدامات صورت گرفته در فدراسیون دوومیدانی به منظور ایجاد بهترین شرایط و امکانات در راستای کسب سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکاران ورزش پایه و مادر پرداخت.

در این دیدار، حسن تفتیان، مهدی صابری، مهدی پیرجهان، حمیده اسماعیل نژاد و همچنین نازنین فاطمه عیدیان و مهدی هفت چشمه که به تازگی موفق به کسب مدال در مسابقات جوانان قهرمانی آسیا شده‌اند نیز حضور داشتند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha