توخل: مطمئنم گنابری به رئال گل می‌زند؛ به حمایت هواداران نیاز داریم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال بایرن‌مونیخ، گفت: دیدار با بهترین و پرافتخارترین تیم لیگ قهرمانان، همیشه سخت است و برای موفقیت در این بازی به حمایت هواداران نیاز داریم.

به گزارش ایرنا، توماس توخل سرمربی تیم فوتبال بایرن‌مونیخ آلمان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل رئال‌مادرید اسپانیا در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، اظهار داشت: فردا مقابل تیمی قرار خواهیم گرفت که به نظر من، اسطوره این رقابت‌هاست. ما فردا به یک جو باورنکردنی در ورزشگاه آلیانز آره‌نا نیاز داریم، چیزی شبیه به بازی مقابل آرسنال. ما به هواداران هم در شرایط سخت بازی نیاز داریم.

وی افزود: یک روز کمتر نسبت به رئال برای آماده‌سازی وقت داشتیم، اما همه ما برای این مسابقه هیجان زده هستیم. اگرچه همیشه فشار وجود دارد، اما باید ترکیبی از آزادی و انضباط را پیدا کنیم. اگر بخواهیم رئال مادرید را شکست دهیم، باید بسته بازی کنیم.

سرمربی بایرن در رابطه با وضعیت مصدومان این تیم، اظهار داشت: منتظر وضعیت لایمر، اوپامکانو و دلیخت هستیم و در تمرین امروز بهتر متوجه خواهیم شد که برای بازی فردا چه شرایطی دارند. یک‌سری تست نهایی باید انجام شود و هنوز ۱۰۰ درصد چیزی مشخص نیست. فعلا شرایط لایمر را بهتر می‌بینم.

توخل در رابطه با تقابل‌های اخیرش با رئال‌مادرید، گفت: من دو بار با چلسی و قبل از آن با پاری سن ژرمن و دورتموند مقابل رئال مادرید قرار گرفته‌ام. بارزترین تفاوت آن‌ها نسبت به بازی آخر، جدایی کریم بنزما است. او در آن زمان بازیکنی محوری بود.

وی ادامه داد: نمی‌دانم چرا ولی حس می‌کنم گنابری فردا برابر رئال گلزنی خواهد کرد. تقریبا مطمئنم.

توخل به تمجید از کارلو آنچلوتی سرمربی تیم فوتبال رئال‌مادرید پرداخت و گفت: آنچلوتی به عنوان بازیکن و مربی یک اسطوره است. او آرامش و تجربه دارد، او مانند یک پدر برای بازیکنان است و این بسیار مهم است.

او در رابطه با درگیری که با رئیس بایرن داشت، اظهار داشت: موضوع تمام شد. من دیگر در این مورد اظهار نظر نمی‌کنم.

توخل در رابطه با جود بلینگهام ستاره تیم فوتبال رئال‌مادرید، گفت: پیشرفت بلینگام باورنکردنی است. وقتی برای چنین باشگاه بزرگی بازی می‌کنید، این ارزش بیشتری پیدا می‌کند. او به خوبی از عهده فشار بازی در رئال بر آمده، اگرچه انتظارات بسیار زیاد بود. ما باید راه حلی برای کنترل او پیدا کنیم. با ورود جود بلینگهام به مونیخ، هری کین دیگر بهترین بازیکن انگلیسی آلمان نیست.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha