فیلم| نماینده مجلس: حق قانونی تیم فوتبال فجرسپاسی مقابل استقلال ملاثانی باید گرفته شود

شیراز- ایرنا- نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با اظهار اینکه باید حق تضییع شده تیم فجر شهید سپاسی شیراز برابر استقلال ملاثانی اهوازگرفته شود،‌گفت: باید جلو رفتارهایی را که خارج از قانون و عرف ورزش است گرفت.

ابراهیم عزیزی روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: وزیر ورزش و جوانان و رییس فدراسیون فوتبال باید به این مسئله رسیدگی کنند.

وی اضافه کرد:‌ ۱۸ نماینده فارس در مجلس چنانچه جلو تضییع این حق را نگیرند از وظایفمان است که از وزیر ورزش و جوانان بخواهیم در مجلس پاسخگو باشند. ‌

نماینده مجلس یازدهم ادامه داد:‌ این اتفاقی که در خوزستان رخ داده مشابه آن در سال های گذشته برای چند تیم به وجود آمده و رای تیم فجر هم باید منطبق با همان مقررات مشابه باشد.

عزیزی افزود:‌ این حق فجر سپاسی،‌ ورزشکاران و علاقه مندان به این تیم است که موضوع را پیگیری کنیم از این رو مسئولانٰ، مدیران و نمایندگان مجلس این وظیفه دارند که پیگیری کنند و در صورت نیاز طرح سوال شود.

داستان فجر و استقلال ملاثانی چیست ؟

به گزارش ایرنا دیدار تیم های استقلال ملاثانی اهواز و فجر شهید سپاسی شیراز قرار بود دوم اردیبهشت ماه در ورزشگاه غدیر اهواز در هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ دسته یک برگزار شود.

با وجود اینکه صورتجلسه برگزاری بازی صورت گرفت و براین اساس تیم فجر یک ساعت و نیم پیش از شروع بازی در ورزشگاه حاضر شد و حدود ۲ ساعت بعد از ساعت بازی هم پشت در ورزشگاه معطل ماند اما اجازه ورود به تیم فجر داده نشد.

متعاقب آن هم سرمربی تیم فجر و هم سرپرست این باشگاه با اشاره به قانون از کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خواسته بودند که دیدار این تیم برابر استقلال ملاثانی سه بر صفر به سود آنها اعلام شود.

رای کمیته انضباطی، بازی باید در یک زمین بی طرف تکرار شود

اما کمیته انضباطی فدراسیون رای صادره را چنین اعلام کرد :باتوجه به بند پنج ماده ۱۴ آیین نامه برگزاری مسابقات لیگ برتر و دسته اول فوتبال ایران مصوب ۱۳۹۸ و همچنین مفهوم مخالف از ماده ۶۲ مقررات انضباطی حکم بر تکرار مسابقه بین دو تیم آبی پوشان جنوب و فجر شهید سپاسی شیراز تماماً با هزینه باشگاه میزبان در محلی خارج از استان خوزستان با تشخیص سازمان لیگ صادر می گردد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha