لاپید: کابینه نتانیاهو در آشفتگی کامل است/ زمان اتخاذ تصمیم سخت فرا رسیده است

تهران-ایرنا- رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی با تاکید بر لزوم رسیدن به توافقی برای تبادل اسرای فلسطینی با اسرای صهیونیست گفت که کابینه این رژیم به ریاست «بنیامین نتانیاهو» اکنون در آشفتگی کامل به سر می برد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری سما، لائیر لاپید، رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی گفت که کابینه این رژیم در وضعیت آشفتگی کامل است و هیچ کس سیاست آن را نمی‌فهمد.

وی تاکید کرد: ماموریتی که اکنون به آن نیاز مبرم داریم توافق تبادل‌اسرا است و زمان اتخاذ تصمیم سخت فرا رسیده است.

اخیرا «یسرائیل زیو» فرمانده سابق واحد عملیات ارتش رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با کانال ۱۲ تلویزیون این رژیم گفت: زمان برای آزادی اسرای اسرائیلی در حال اتمام است و حمله به رفح می تواند به معنای پایان زندگی آنها باشد.

وی با اشاره به اینکه "حمله زمینی به شهر رفح ممکن است، چند ماه طول بکشد"، افزود که تبعات منفی حمله به این شهر برای رژیم صهیونیستی بسیار بیشتر از تبعات مثبت آن است.

این مقام صهیونیست، توافق با مقاومت فلسطین در زمینه آتش بس را گزینه بهتر برای رژیم اشغالگر دانست و ادامه داد: حمله به رفح یک اشتباه راهبردی است.

این ژنرال صهیونیست، ثبیت موقعیت ارتش رژیم صهیونیستی در شهر رفح را حتی در صورت حمله زمینی غیرممکن دانست و اظهار داشت: همانطور که دوباره شهر خان یونس و شمال نوار غزه را به حماس تحویل دادیم، در نهایت مجبور خواهیم بود که حتی در صورت تصرف رفح، دوباره آن را تحویل حماس دهیم.

خانواده‌های اسرای صهیونیست نزد مقاومت فلسطین نیز روز شنبه در واکنش به ویدیویی که گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس درباره این اسرا منتشر کرد، خواستار خودداری ارتش رژیم اسرائیل از حمله به رفح شدند.

این خانواده‌ها در بیانیه ای تأکید کردند که پس از گذشت ۲۰۰ روز ناکامی ارتش رژیم صهیونیستی در آزادی اسرا و شکست فشار نظامی بر حماس، وقت آن رسیده که این رژیم رویکرد خود را تغییر دهد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha