واکنش سرپرست ورزشگاه شیرودی به شایعه واگذاری زمین‌های تنیس

تهران- ایرنا- سرپرست مجموعه ورزشی شهید شیرودی ضمن تکذیب شایعه واگذاری زمین های تنیس این مجموعه به رشته تیراندازی با کمان، توضیحاتی در این خصوص ارائه کرد.

حسین خبیری سرپرست مجموعه ورزشی شهید شیرودی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا پیرامون مطلب فوق اظهار داشت: زمین‌های تنیس مجموعه ورزشی شهید شیرودی همچنان در اختیار این مجموعه است و به منظور استفاده و تمرین ورزشکاران تنیس از آن استفاده می شود.

وی در ادامه افزود: مجموعه ورزشی شهید شیرودی به عنوان یک ورزشگاه ملی موظف است خدمات و امکانات مورد نیاز فدراسیون‌های ورزشی را در اختیار آنها قرار دهد؛ در همین راستا با توجه به این که ورزش تیراندازی با کمان در فدراسیون جانبازان و توان‌یابان از رشته‌های مدال‌آور در مسابقات بین‌المللی و یکی از امیدهای کسب مدال در مسابقات پارالمپیک پیش رو است، حمایت از این رشته ورزشی و همکاری با فدراسیون مذکور برای تمرینات لازم پیش از مسابقات پارالمپیک، همچون گذشته در دستور کار این مجموعه قرار دارد.

خبیری ادامه داد: به همین منظور بررسی و امکان سنجی استفاده از زمین چمن شماره یک مجموعه‌ شهید شیرودی در حال انجام است که در صورت لزوم و نیاز برای تمرینات رشته تیراندازی با کمان در اختیار فدراسیون جانبازان و توان یابان و ورزشکاران عزیز این رشته قرار خواهد گرفت.

سرپرست مجموعه ورزشی شهید شیرودی در پایان اعلام کرد: تاکید می‌شود که زمین‌های تنیس این مجموعه در حال حاضر در اختیار خود مجموعه بوده و به منظور فعالیت‌های رشته تنیس مورد استفاده قرار می‌گیرد و به هیچ عنوان در اختیار رشته تیراندازی با کمان یا رشته ورزشی دیگری قرار نگرفته است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha