شهید مطهری ماهیت اندیشه‌های انحرافی و خطر اسلام التقاطی را برملا کرد

اراک - ایرنا - نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری گفت: شهید مرتضی مطهری با تبیین اسلام ناب، ماهیت اندیشه‌های انحرافی و خطرات اسلام التقاطی را برملا کرد و توانست دیانت و معنویت را همراه با سیاست الهی مبتنی بر عقلانیت به خوبی تفسیر کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت‌الله «علی عباسی» روز دوشنبه در همایش عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی، افزود: این شهید والامقام شخصیت عظیمی بود که توانست دیانت و معنویت را همراه با سیاست الهی مبتنی بر عقلانیت به خوبی تفسیر کند و با زبان روز، معارف اسلام را به جامعه معرفی کند.

وی با بیان اینکه استاد مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین برای معرفی مکتب ناب اسلام بود، ادامه داد: انقلاب اسلامی هنوز هم مدیون اندیشه‌های این شخصیت است.

عباسی اظهارکرد: شخصیت‌ها و اندیشمندانی داشته‌ایم که در نظریه‌پردازی و تنظیم مبانی فکری انقلاب اسلامی نقش مهمی ایفا کرده‌اند و استاد شهید مطهری یکی از برجسته‌ترین این شخصیت‌ها بود.

نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: شهید مطهری، فردی آگاه به زمان و مسلط بر دسیسه‌های دشمنان اسلام بود.

این عضو مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: شهید مطهری به عنوان مدافع سنگر فکری و عقیدتی به خوبی احساس مسئولیت کرد و به آن عمل کرد.

آیت‌الله عباسی افزود: اقدامات شایسته‌ این شهید والامقام در عرصه‌های مختلف انقلاب و تفکرات ارزشمند آن برای حل مشکلات از دلایل اصلی ترور این شهید به دست گروه‌های تروریستی بود.

وی، انقلاب اسلامی را نقطه عطف تاریخ دانست و گفت: انقلاب اسلامی ایران یک نعمت بزرگ الهی است که روح جدیدی بر جهان دمید.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha