به گزارش خبرنگار ایرنا، مهدی بختی روز دوشنبه در نشست کارگروه روابط عمومی های شمالغرب کشور در زنجان، افزود: نقشه راه روابط عمومی صنعت آب و فاضلاب کشور برای دستیابی به اهداف تعریف شده طراحی شده است و تمامی استان ها در این راستا فعالیت می کنند.
وی یادآور شد: حوزه رسانه تنومندترین شاخه هر واحد روابط عمومی است و مهمترین رکن این نهاد به رغم اهمیت تمام جوانب کاری در روابط عمومی ها به شمار می رود.
مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با بیان اینکه برنامه ریزی، قدرت مدیریت، فعال بودن و دانش محوری مهمترین خصوصیات یک روابط عمومی روزآمد است، اظهار داشت: برای حمایت های ستادی از روابط عمومی ها هیچ محدودیتی وجود ندارد.
این مسئول تاکید کرد: روابط عمومی کارآمد باید دارای قدرت پیش بینی، تشخیص و جریان سازی باشد و رسانهها را با ترسیم نقشه راه در زمینه های مختلف با خود همراه کند.
بختی با تاکید بر اهمیت مستند سازی در صنعت آب و فاضلاب کشور، تصریح کرد: دفاتر روابط عمومی در استانها باید ضمن توسعه اقدامات و افزایش تولیدات در حوزه مستند از استعدادها و ظرفیت های بومی نیز نهایت استفاده را ببرند.
نظر شما