۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۰۸
کد خبر: 85460586
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

معاون دادستان: سه نفر در ارتباط با فوت یک پزشک در شیراز بازداشت شدند

شیراز - ایرنا - معاون دادستان شیراز با بیان اینکه تحقیقات در خصوص حادثه فوت یک پزشک در شیراز آغاز شده است، گفت: سه نفر به عنوان عوامل مرتبط با این حادثه شناسایی و بازداشت شدند.

به گزارش ایرنا، در پی وقوع حادثه مسمومیت تعدادی در مهمانی خانوادگی و فوت یک پزشک، معاون دادستان عمومی و انقلاب شیراز و سرپرست دادسرای جنایی و جرائم امنیتی شیراز روز دوشنبه در جمع خبرنگاران از تشکیل پرونده قضایی و ورود قاضی ویژه قتل استان به حادثه مذکور خبر داد.

افشین محمدی دره شوری با بیان اینکه در جریان این پرونده تا کنون سه نفر از عوامل مرتبط با حادثه مسمومیت افراد حاضر در این مهمانی در بازداشت به سر می برند گفت: دیگر عوامل ، مسببین و معاونین احتمالی جرم نیز تحت تعقیب قرار خواهند گرفت.

وی با اشاره به اینکه در این حادثه ۶ نفر مسموم شدند، اظهار کرد: از این تعداد یک نفر فوت و مابقی پس از اقدامات پزشکی در ساعات اولیه حادثه از بیمارستان مرخص شدند.

او با کذب خواندن بخشی از اطلاعات و حاشیه های غیر موثق انتشار یافته در فضای مجازی، تأکید کرد: برخی مطالب منتشره گمانه زنی و فاقد اعتبار است و تنها دستگاه های مسئول با در نظر گرفتن حقوق شهروندی افراد و وضعیت تحقیقات پرونده اجازه ارائه اطلاعات و اظهار نظر دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha