دانشجویان دانشگاه هاروارد پرچم فلسطین را به جای پرچم آمریکا برافراشتند+فیلم

تهران-ایرنا- دانشجویان دانشگاه هاروارد آمریکا در ادامه تظاهرات ضد اسرائیلی خود علیه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و برای نشان دادن مخالفت با سیاست‌های حمایتگرایانه دولت آمریکا از این رژیم، پرچم فلسطین را در جایگاه نصب پرچم آمریکا به اهتزاز در آورند.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روزنامه نیویورک‌پست، ‌سه دانشجوی دانشگاه هاروارد پرچم فلسطین را بر فراز مجسمه جان هاروارد (یکی از بنیان‌گذاران دانشگاه هاروارد)، جایی که برای نصب پرچم ایالات متحده در نظر گرفته شده است، برافراشتند.

این گزارش افزود: برافراشتن پرچم فلسطین در حالی صورت گرفت که دانشجویان حامی فلسطین در محوطه دانشگاه اردو زده و شعار می‌دادند "فلسطین را آزاد کنید".

به گزارش ایرنا، اعتراضات بی سابقه دانشجویان در آمریکا در حالی ادامه دارد که طبق آخرین گزارش رسانه های آمریکایی، تعداد شرکت کنندگان در این اعتراضات بسیار زیاد است و دولت آمریکا به دنبال کمک گرفتن از گارد ملی برای مقابله با دانشجویان معترض به کشتار جمعی در غزه است.

در همین حال، روزنامه عرب زبان رای الیوم در این باره نوشت: تظاهرات دانشجویان در دانشگاه های آمریکا در محکومیت کشتار جمعی علیه فلسطینیان روز به روز گسترده تر می شود؛ تظاهراتی که یادآور مخالفت ها با جنگ آمریکا علیه ویتنام است.

این رسانه افزود: شاید تظاهرات دانشجویان ضد کشتار جمعی علیه فلسطینیان در آمریکا، حادثه بسیار بارزی باشد که روز به روز گسترش می‌یابد و مانند گلوله برفی به سرعت در حال بزرگ شدن و تبدیل به یک بهمن است. این تظاهرات به دانشگاه های تگزاس و کالیفرنیای جنوبی کشیده شده و پلیس آمریکا با آن مقابله و شماری از دانشجویان خشمگین را بازداشت کرده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha