زیرساخت‌های برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در خرم‌آباد فراهم شد

خرم آباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: زیرساخت‌های لازم برای برگزاری تمام الکترونیک دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه خرم‌آباد و چگنی فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا ابوطالب شفقت روز یکشنبه در حاشیه جلسه شورای اداری خرم آباد افزود: تجهیزات برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی فراهم شده است و فرآیند آموزشی برای مردم و دست‌اندرکاران اجرایی با کمک مسوولان و صدا و سیمای مرکز استان انجام خواهد شد.

وی با اشاره به آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات در راستای انتخاب ۲ نماینده حوزه خرم‌آباد و چگنی گفت: تبلیغات دور دوم نیز از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا هشت صبح روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد.

استاندار لرستان ادامه داد: انتظار می رود هریک از عوامل دخیل در این انتخابات به نحو احسن نقش خود را ایفا کند و مردم پرشورتر از قبل پای صندوق های اخذ رای حاضر شوند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی به دور دوم کشیده شد و مردم روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه از میان محمدرضا ملکشاهی راد، رضا سپهوند، قدرت اله ایمانی و هادی هاشمی، ۲ نفر را راهی بهارستان می کنند.

در دور اول انتخابات، تنها احراز هویت رای دهندگان به صورت الکترونیکی انجام شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha