کلینیک روانشناسی و مشاوره «راه زندگی» در استان تهران افتتاح شد

تهران - ایرنا - همزمان با روز روانشناس کلینیک روانشناسی و مشاوره راه زندگی (رز) با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) و نیز جمعی از مدیران و مسئولان در استان تهران افتتاح شد.

به گزارش ایرنا از کمیته امداد، رویداد تخصصی خدمات روانشناسی و مشاوره روز یکشنبه نهم اردیبهشت همزمان با روز روان شناس با حضور سیدمرتضی بختیاری عضو هیأت امنا و رئیس کمیته امداد، حسین انواری عضو هیأت امنای کمیته امداد، سیدابوالفضل پرپنچی مدیرکل کمیته امداد استان تهران، علی فتحی آشتیانی، رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره، مهدی رمضانی، دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور، سیدحسن موسوی چلک، رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران، جمعی از اعضای شورای معاونان کمیته امداد مرکز و اعضای شورای مدیران کمیته امداد استان تهران و منتخبان فعال پر حوزه روانشناسی و مشاوره در محل سالن فجر کمیته امداد برگزار شد.

سید ابوالفضل پرپنچی مدیرکل کمیته امداد استان تهران این رویداد تخصصی ضمن تبریک روز روانشناس اظهار داشت: کمیته امداد در راستای توانمند سازی خانواده‌های تحت حمایت خدمات مختلفی ارائه می‌کند.

وی با اشاره به اهمیت خدمات روانشناسی، افزود: خدمات کمیته امداد تنها معیشت، مسکن و پوشاک و اشتغال نیست بلکه خدمات مشاوره و روانشناسی از اولویت های خدمت رسانی در توانمندی جامعه هدف تحت حمایت است.

پرپنچی ادامه داد: برخی گمان می‌کنند نیاز خانواده ها فقط معیشت، مسکن و پوشاک است در صورتی که مشاوره نیاز اصلی آنها است. مشاور سبب می شود خانواده هایی که از مسیر توانمندی خارج می شوند به این مسیر بازگردند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران، بیان کرد: از مؤلفه های اصلی توانمندسازی خوداتکایی، خودباوری و تقویت امور فرهنگی خانواده های تحت حمایت است.

وی با بیان اینکه در حوزه توانمند سازی هم اگر راهنمایی و مشاوره نباشد به هدف نخواهیم رسید، عنوان کرد: یکی از موارد توانمند سازی اقتصادی بوده اما بحث مشاوره، اجتماعی است که می‌تواند فرد را برای تحقق توانمندی آماده کند.

وی به راه‌اندازی کلینیک راه زندگی (رز) در کمیته امداد اشاره و خاطرنشان کرد: باید برای راه اندازی این مراکز از افرادی که مؤثر در انجام این مهم بودند تشکر کرد.

ساختمان کلینیک روانشناسی و مشاوره راه زندگی (رز) در منطقه ۱۷ تهران واقع است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جامعه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha