۹ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۲۰:۰۳
کد خبرنگار: 5504
کد خبر: 85460039
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

اذعان رسانه صهیونیست: حزب الله توان نظامی خود را در منطقه مرزی جنوب حفظ کرده است

تهران- ایرنا- یک رسانه صهیونیست امروز (یکشنبه) با اذعان به ناکامی رژیم اشغالگر در حملات پیاپی به مناطق مختلف جنوب لبنان، اعلام کرد حزب الله شمار زیادی از تشکیلات نظامی خود را در جنوب این کشور حفظ کرده است.

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه های عربی، کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد که حزب الله لبنان، هنوز شمار زیادی از تشکیلات نظامی اش را در نزدیک مرز با فلسطین اشغالی حفظ کرده است.

این رسانه افزود: حزب الله در یک جنگ طولانی که بیش از ۶ ماه گذشته تاکنون ادامه داشته، توانسته است قدرت نظامی اسرائیل را تضعیف کند و نیروهایش خودشان را با شرایط میدانی، مطابقت دهند.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم اشغالگر تصریح کرد: شرایط مذکور، باعث شده است نیروهای حزب الله بتوانند به شلیک شمار زیادی از موشک ها و راکت های ضد زره ادامه دهند.

به گزارش ایرنا، با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha