استاندار آذربایجان‌غربی: سرمایه‌گذار در روند کار نباید دغدغه داشته باشد

ارومیه- ایرنا- استاندار آذربایجان غربی با اشاره به لزوم تلاش همه جانبه در حمایت از سرمایه گذار در حوزه های مختلف گفت: سرمایه گذار نباید در روند کار دغدغه ای داشته باشد.

به گزارش ایرنا، محمدصادق معتمدیان روز یکشنبه در جلسه ستاد راهبری سرمایه‌گذاری آذربایجان غربی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به جذب سرمایه‌گذار دارد، افزود: استان در راستای اجرای سیاست‌های دولت سیزدهم در این حوزه فعال بوده و جذب سرمایه‌گذار از اولویت‌هاست.

وی اضافه کرد: مجموعه مدیریتی آذربایجان غربی در کنار سرمایه‌گذاران ایستاده تا با تامین نیازهای سرمایه گذاران، روان سازی در صدور مجوزها و رفع موانع و مشکلات، طرح های سرمایه گذاری در کوتاهترین زمان به سرانجام برسد.

استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: سرمایه‌گذاران باور داشته باشند مجموعه دولت در استان از ابتدای سرمایه‌گذاری تا پایان آن و افتتاح طرح‌ها، در کنار سرمایه‌گذاران بوده و در تمامی مراحل از آنها حمایت می کند.

در این جلسه درخواست ها و روند سرمایه‌گذاری در حوزه تولید پارچه جین و کتان و طرح توسعه پتروشیمی ارومیه در حوزه تولید اوره و آمونیاک، بررسی شده و استاندار آذربایجان غربی دستورات لازم جهت تسهیل، روان سازی و تامین امکانات لازم برای این سرمایه‌گذاری ها را صادر کرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha