معرفی زنجیره‌های ارزش راهبردی کردستان در نمایشگاه اکسپو

سنندج- ایرنا- مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری استانداری کردستان گفت: زنجیره‌های ارزش راهبردی استان در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (اکسپو) معرفی می‌شود.

کمال حسینی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: زنجیره‌های ارزش راهبردی استان شامل فرش دستباف و دام سبک و گوشت قرمز در غرفه استانداری کردستان در سالن شماره یک نمایشگاه اکسپو تهران ارائه می شود.

وی اضافه کرد: افزون بر آن ۲ زنجیره ارزش موفق استان شامل طیور و فولاد هم در این دوره از نمایشگاه به هیات های تجاری و شرکت های تولیدی معرفی می شود.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری استانداری کردستان ادامه داد: برپایی این نمایشگاه فرصتی را برای گفت و گو با هیات‌های تجاری داخلی و خارجی، صاحبان صنایع و شرکت‌های تولیدی ایجاد کرده است.

حسینی با اشاره به اینکه کردستان در بخش های مختلف شامل کشاورزی، صنعت و معدن، گردشگری و مرز دارای توانمندی ها و ظرفیت های فراوانی است، بیان کرد: در ۲ روز برگزاری نمایشگاه مسئولان استان با هیات های تجاری خارجی و داخلی چندین نشست برگزار کرده‌اند و به معرفی ظرفیت های استان و فرصت های سرمایه‌گذاری در آن پرداختند.

وزیر کشور امروز از غرفه استانداری کردستان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ تهران بازدید کرد و معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان توضیحات لازم در ارتباط با آنچه در این غرفه قرار است به سرمایه گذاران و هیات های تجاری معرفی شود، ارائه کرد.

ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران (اکسپو ۲۰۲۴) از روز شنبه هشتم تا چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت ماه جاری در نمایشگاه بین المللی تهران برپا است.

در این نمایشگاه پنج روزه، محصولات و دستاوردها در حوزه‌های مختلف صنعتی و کشاورزی در هفت گروه کالایی از جمله صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات، صنعت، فرش و صنایع‌دستی و گردشگری، دارو، تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی، محصولات شیمیایی، آرایشی و بهداشتی، صنعت ساختمان و خدمات فنی مهندسی و پتروشیمی عرضه می‌شود.

غرفه استانداری کردستان در نمایشگاه اکپسو ۲۰۲۴ تهران در سالن شماره ۴۱ پاویون وزارت کشور دایر شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha